/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Microsoft Remote Keyboard
Fra : RISKOGER
Vist : 521 gange
100 point
Dato : 21-02-06 20:49

Hej alle

Jeg kører med XP HOME EDITION som styresystem, er der nogle som har erfaring ell. kender noget til "Microsoft Remote Keyboard for Microsoft Windows XP Media Center Edition".
kan man få et sådan keyboard til at køre sammen med det xp styresystem som jeg har nu.
planen er at jeg gerne ville kunne sidde i sofaen foran mit flat tv og styre min pc.
Også tænkte jeg at det ville være smart med et keyboard som har indbygget mus funktion.

Hilsen Riskogeren

Accepteret svar
Fra : prosat

Modtaget 100 point
Dato : 21-02-06 22:52

Hej Riskoger.

Ingen problem med at bruge Windows keybord, har det selv, jeg har en medie comp. i stuen hvor Microsoft XP og media center er indstall.

Keybord virker op til 10 meter fra hvor du sidder.

Prosat

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-02-06 00:49

Jo hvis du har et blue tooth keyboard? Normalt radiostyret eller IR styret trådløst virker ikke på den afstand! Højst 3 meter!

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 22-02-06 22:14

Der blev spurgt til
"Microsoft Remote Keyboard for Microsoft Windows XP Media Center Edition".

Og jeg kan bruge det fra mit spisebord ca. 7 meter fra IR modtageren.

Prosat

Godkendelse af svar
Fra : RISKOGER

Dato : 23-02-06 13:59

Tak for svaret prosat.