/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
samsung E730
Fra : hesp
Vist : 448 gange
100 point
Dato : 21-02-06 16:31

Hej,

Hvor lang tid holder jeres batterier??? Mit holder max et døgn, ved moderat brug at opringninger og sms'er....

Husker jeres telefoner altid T9 når i starter på at skrive en ny sms eller er det tilfældigt fra gang til gang. Nogle gange er min tlf. T9 andre gange uden - jeg ønsker at den skal huske T9 altid.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 21-02-06 16:40

skal du ikke være ked af det gjore min D600 også fik den beskede at de ikke er så holdebare ders batarier det jeg gjore var at skifte det er ikke noget at gøre ikkke en gang en opdatering hjælper det er noget skod at de er sådan for det er ellers en lækker tlf