/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
E-Mail
Fra : 0912
Vist : 592 gange
100 point
Dato : 21-02-06 14:10

findes der et lille program,så man kan se at der er kommet post,uden at jeg hver gang skal åbne
Autlook Express

Kommentar
Fra : popper

Dato : 21-02-06 14:21

ja det gør der jeg bruger selv ePrompter og kan downlodes fra:
http://www.download.com/3120-20_4-0.html?tag=srch&qt=eprompter&tg=dl-20&search.x=13&search.y=5
men der findes garanteret flere forskellige varianter af sådanne programmer

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 21-02-06 14:35

Er der også nogen på dansk,
er ikke så god til de der engelske downloads

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 21-02-06 17:27

Kan du ikke bare lade din outlook ligge minimeret, når du har computeren tændt?
Så kan den indstilles til at komme med et lille skilt, når der er ny post. Eller en lyd. Man behøver ikke noget specielt program til det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-02-06 18:42

hvis din e-mal står åben - så er det netop indbygget at du kan slå lyd og kuvert ved uret når der er mail som Birgitta skriver

funktioner - fanebladet generelt - flueben i afspil lyd når nye meddelelser modtages.

gå for en sikkerheds skyld ind i kontrolpanel - lyde og lydenheder - vælg lyde og vælg en lyd under fanebladet lyde - ny postmeddelelse i ruden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-02-06 02:24

Der findes et smart lille program, som kan holde øje med alle dine mail konti også hotmail, programmet hedder Poppeeper og kan instaleres på dansk, hent det her: http://www.download.com/3000-2369-10069858.html?part=85730&subj=dlpage&tag=button når du har instaleret, åbner Poppeeper automatisk hvis du lader flueben blive i Run Poppeeper når instalationen er færdig og klikker Ok, der kan du vælge sprog i Please choose your language, klik på Download og vælg Danish når den danske sprogfil er hentet, sætter du dine mail konti ind og programmet checker hver 10. minut om der er mail, og der lyder et lille bib hver gang der er nye, du kan også læse dine mail i Poppeeper.

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 22-02-06 08:06

Hvis du har en mobiltelefon, hvad Gud og hver mand har i disse tider, kan du også udbede dig en SMS på den, hver gang du får en mail. Fremgangsmåden har tidligere været beskrevet her i Kandu . Det er noget med at oprette en mailadresse hos MyOrange og så videresende dine "normale" mails til denne. MyOrange kan så indstilles til at sende en SMS, når der kommer mails, og det bedste af det hele: det er gratis !!

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-02-06 09:31

smuk reklame smukke ole - det gælder nu ikke alle udbydere - men spørger kan jo kigge på udyders side og se om tjenesten tilbydes.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 22-02-06 21:25

Hej 0912

Hvad med din internet udbyder, er der ikke noget der hedder mine sider, jeg har selv lagt mine sider ind som startside, når jeg så starter PCérn op og går på nettet kan jeg se hos stofanet/telia om der er kommet -eller ligger ulæst post, driftsstatus, forbrug osv. er der ikke det behøver jeg ikke at åbne outlook.