/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
virus for sjov
Fra : gal
Vist : 2139 gange
50 point
Dato : 23-11-02 22:58

ved i hvor jeg kan finde nogle ganske uskadelige virueser

mvh gal

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 24-11-02 00:26
Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 24-11-02 00:54
Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 50 point
Dato : 24-11-02 22:02

Jeg er stor modstander af den slags sider. Jeg forstår godt at spørgeren er gal. Virus (også de harmløse) er ALDRIG for sjov efter min mening. Du stjæler vel heller ikke for sjov, eller hvad med at hacke sig ind på en side for sjov. Min mening. Og så er jeg vel ikke kandidat til de 50 points. Jeg ville heller ikke ha' dem. De kan tjenes for billigt.

Godkendelse af svar
Fra : gal

Dato : 24-11-02 22:31

Tak for svaret als.
du er bare en kammerat

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 24-11-02 22:53

?
Jeg brugte nok omkring 1/4 time på at finde ting til dig......tak for pointene

Kommentar
Fra : gal

Dato : 24-11-02 23:08

hej ep
jeg trode jeg kunne give flere brugere point

jeg blev så sur på als,at jeg skynte mig at give ham point for det

mvh gal

Kommentar
Fra : als

Dato : 25-11-02 06:15

e.p> Jeg vender tilbage iaften og laver et spørgsmål på 50 points som du kan acceptere. Kan ikke lige gøre det fra denne pc. NB! Jeg har vel lov til at have min mening. Vi lever vel i et frit og demokratisk land, men gal du skulle jo ikke give mig de 50 points ejheller om du var sur på mig. Det kan jo ikke gå ud over e.p.