/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Hirshima og Nagasaki
Fra : Tompe_10
Vist : 603 gange
100 point
Dato : 21-02-06 13:48

Sider med et projekt omkring bombningerne over hiroshima og nagasaki i slutningen af anden verdenskrig.. Nu er det bare sådan at jeg ikke kan finde noget om nutidens og datidens holdninger til at der blev bombet, nogen der kan hjælpe eller kender et sted hvor man kan finde noget?

Mvh Tompe_10

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 21-02-06 14:10
Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 21-02-06 14:11

Hvem tror du lige gidder bruge tid på, at finde relevante oplysninger til én, der kan finde på at vælge: Det er noget man brænder af, som svar på: olie som energiform.
Jeg havde ikke svaret selv, men jeg så et par virkelig gode.
Dit nick er virkelig velvalgt, bortset fra, at du heller ikke kan stave

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 21-02-06 14:19

Balcanard fed side synes bare ikk rigtigt der var noget om holdninger til det i nutiden
Men tak får jeg nok brug for når jeg komemr lidt længere

Og hjkfoed du er nu blevet blacklistet og ta da lieg at slap lidt af en anden gang!

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 100 point
Dato : 21-02-06 14:34
Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 21-02-06 14:53

Super tak til dig!!

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 21-02-06 14:53

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 21-02-06 14:59

Velbekomme