/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
FM 2006
Fra : 2kroner
Vist : 911 gange
200 point
Dato : 20-02-06 18:35

Ja, selvom det måske ikke er her under MS windows, så prøver jeg aligevel.

Når jeg vil starte spillet Football Manager op, kommer følgende fejl :

Der er tilstødt en alvorlig fejl og systemet lukker ned. En fejl i : COMPUTERNAVNET/C:/programmer/sports interactive/football manager 2006

"Tryk OK"

Dette er efterhånden sidste chance inden CD-en bliver knækket og skærmene bliver kysset hårdt af mit 3-jern, så hjælp mig please !!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-02-06 19:00

Har du prøvet at geninstallere?

Kommentar
Fra : 2kroner

Dato : 20-02-06 19:12

Yep, jeg har af- og geninstalleret og installeret den nyeste patch 6.0.2 (spillet har virket før) men virker som sagt ikke nu !!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-02-06 19:45

Og der er ikke yderligere fejlmeddelelse?

Kommentar
Fra : 2kroner

Dato : 20-02-06 21:06

Nej der er ikke yderligere fejlmeddelelser.

Men har lige opdaget at der er kommet en ny patch 6.0.3 i dag. Så jeg vil forsøge endnu en gang.

Kommentar
Fra : 2kroner

Dato : 20-02-06 21:43

Geninstallerede spillet og startede det op ............. det virkede.

Så installerede jeg Patch 6.0.3 og startede spillet op ............ det virkede ........................ i 1 time, så kom den forbandede fejlmeddelelse igen Og jeg kan starte forfra !!!

Accepteret svar
Fra : frederikshavn

Modtaget 100 point
Dato : 21-02-06 02:21

format c:,eller en rep af windows,eller system gendannelse

Godkendelse af svar
Fra : 2kroner

Dato : 18-05-06 08:58

Tak for svaret frederikshavn.