/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Genoprettelse af windows XP
Fra : 2kroner
Vist : 514 gange
300 point
Dato : 20-02-06 17:31

Ja, så er den gal igen !!!

Der har ikke været andet end problemer med min XP på det seneste, og nu vil jeg meget gerne ha ryddet op !!! Hvad skal jeg gøre ??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-02-06 17:34

tror du skal specifere hvad du mener

Kommentar
Fra : 2kroner

Dato : 20-02-06 17:37

Ok, det gør jeg meget gerne

Der er kommet en masse fejlmeddelelser op på det seneste, og nu vil jeg gerne ha styr på det.

Min tanke går på at formatere C-drevet (hvor XP er installeret) men er dog også træt af det, da der er mange ting og sager der går til spilde, mit spørgsmål er så hvad er alternativet, og hvad skal jeg gøre.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 300 point
Dato : 20-02-06 18:36

du kan jo have en masse snavs på din maskine - har du undersøgt det ??? Ellers vil jeg anbefale dig først og fremmest at gå ind hos www.arlet.dk - hente hijackthis og sende loggen til ham. Alternativt gøre det samme hos www.spywarefri.dk - så får du din maskine ren for spyware og andet - før du foretager dig noget

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-02-06 18:59

ps - også en god ide at skrive hvad fejlmeddelelserne siger

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 20-02-06 19:08

Du kan lave en Repair af dit XP, uden at du mister dine data.

Men vil du have ren bord, så lav en back up af alt det du vil gemme - og brænd det ned på en CD.
Derefter kan du jo så lave en formatering af din computer.

Godkendelse af svar
Fra : 2kroner

Dato : 20-02-06 19:39

Tak for svaret miritdk.

Jeg kører igennem programmet på arlet.dk, så må jeg håbe det er det der skal til

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 20-02-06 19:57

Du kan køre alle de virus scanninger du vil - uden at det hjælper en dyt - hvis det er din XP der er problemet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-02-06 20:00

nok for tidligt at acceptere - men held og lykke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-02-06 21:05

valgte du arlet eller spywarefri ?????