/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Arne.jacobsen
Fra : markdkk
Vist : 643 gange
10 point
Dato : 20-02-06 14:13

Hm.. Hva fanden er han for en ?!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 20-02-06 14:15

Han er en KOMPLET idiot som bruger enhver chance herinde til på det groveste at svine folk til. Ignorer ham og tilføj ham på din blacklist - det er du bedst tjent med.

Kommentar
Fra : markdkk

Dato : 20-02-06 14:18

har bare undret mig over den måde han er på .... Sku bare lige høre om jeg var en eneste

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 20-02-06 14:28

Nej - tro migdet er du IKKE! Prøv at søge på indlæg om ham - der er utallige om hvor stor en nar han er...

Kommentar
Fra : markdkk

Dato : 20-02-06 14:30

haha blæret ..

Kommentar
Fra : postkort

Dato : 20-02-06 15:02

Citat
[B]Han er en KOMPLET idiot [/B]som bruger enhver chance herinde til på det groveste at svine folk til. Ignorer ham og tilføj ham på din blacklist - det er du bedst tjent med

Det er altid sjovt at se, når de, der kritiserer, selv bevæger sig ned på samme niveau.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 20-02-06 15:07

ja, ikke...?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 20-02-06 15:08

Og der er i øvrigt LANGT ned på hans niveau!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-06 15:42

Markddk

Du må have AJ undskyldt. Han havde en svær opvækst.

http://www.dumpalink.com/media/1140251493/Most_Patient_Guy_In_The_World

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 20-02-06 18:06

markdkk ja han er en svær en jeg har sat ham på black listen for jeg er flere gange blevet svinet til ham men med ander kanduers hjælp så lykkes det ikke ham at knækket mig *s*

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 20-02-06 20:03

Hallo, Arne er strid somme tider og sjov somme tider, men hvorfor tage ham for mere end han er.
Han er vel en KanDu bruger - er vi ikke alle sammen forskellige???????

Knus Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 20-02-06 20:06

Og Thyfoon, det betyder ikke, at jeg synes Arnes behandling af dig er OK, det synes jeg ikke, men gider ikke flere "hader Arne" tråde - tror det var 3773, der engang fortalte mig, at hvis jeg klappede i, (i en bestemt tråd) så var der ingen debat

Knus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-02-06 09:24

Det kan jeg ikke mindes Ripley!!!!!!!!!!

Gør som jeg. Blacklist dem du ikke gider have med at gøre.

Mit liste omfatter Arne + par mere og en bunke skyggeprofiler. Simpelthen fordi ingen af de tre nognesinde har hældt andet end skidt ud i nogen af mine tråde. Bevares, jeg har bevidst lavet bunker af fis og ballade-tråde, men indlæggene fra blandt andet Arne og hans ligesindede har aldrig været andet end gylle og sure opstød!