/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Overføre videoklip til Powerpo
Fra : hvaderikkeibrug
Vist : 925 gange
100 point
Dato : 20-02-06 07:58

Jeg har lige erhvervet en Samsung, det blandt meget andet kan optage videoklip.
Nu kunne jeg godt tænke mig at bruge et sådant klip i et Powerpointshow, og jeg kan godt finde ud af at få klippet over på computeren via bluetooth, men det kommer over i et format, der hedder .3gp, og det vil min Powerpoint ikke acceptere. (Jeg har Office 2000)
Hvordan konverterer jeg mit videoklip til noget, som Powerpoint kan bruge?

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 20-02-06 09:14

Hej jeg bruger dette program: http://www.shareup.com/3GP_Video_Converter-download-25710.html Det er rigtig godt!

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 20-02-06 10:39

Tak for adressen, pete-man. Nu har jeg taget programmet ned, men jeg kan selvfølgelig ikke finde ud af at bruge det....!
Jeg prøvede mig frem, men så fik jeg bare en sort flade.
Hvilket format skal Powerpoint bruge?
Hilsen
Petra

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 20-02-06 11:15

Brug din Movie Maker, og gem filen i et format der passer til powerpoint.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 20-02-06 11:30

For at se hvilke typer, du kan bruge, prøv at åbne "Grafikfiltyper, som kan bruges i PowerPoint" under Hjælp i PowerPoint.

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 20-02-06 17:23

Kære Sofus
Jeg kan ikke åbne videoklippet i Movie Maker, der siger: "3gp er ikke en understøttet filtype, og den kan derfor ikke importeres til Windows Movie Maker".
Hvordan får jeg gemt filen under et anden type. Jeg har prøvet at højreklikke og åbne i alle mulige programmer - lige meget hjælper det.
Hilsen Petra

Kommentar
Fra : cellas

Dato : 22-02-06 15:39

koster det program noget. altaå det man kan hente ned.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 22-02-06 15:43

Nej

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 22-02-06 15:44

Nej, der er dages prøvetid.