/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Skype new user - Hvor??
Fra : vixen
Vist : 1248 gange
100 point
Dato : 19-02-06 22:59

Hej, jeg vil gerne oprette en bruger mere i mit Skype program...men jeg kan ikke finde ud afhvor man gør det henne?
Jeg fandt dette på Skypes hjemmeside:

"
Citat
I would like a new Skype Name. What do I do?
You will need to register as a new user. From the [B]File menu, select "Log in as new user"[/B] and then create a new Skype account
."

...men når jeg trykker på "Filer" så står der ikke noget om ny bruger eller ligende...hvad gør jeg forkert eller hvor finder jeg denne funktion i Skype?
Vixen

Accepteret svar
Fra : Jimmy17

Modtaget 50 point
Dato : 19-02-06 23:05

Filer
Log på som en anden bruger

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 19-02-06 23:05

Og så vælge fanen:
Jeg vil gerne oprette en ny skype konto

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 20-02-06 01:48

Tak Jimmy17!
Min Skype er sat til at logge på automatisk så jeg får ikke muligheden for at vælge "opret ny konto".
Hvad gør jeg så?
Er dette et dumt spørgsmål???
Vixen og tak for hjælpen

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 20-02-06 01:53

Ok ok nu forstod jeg dit svar!!! Jeg misforstod det fulstændig!!!

Men under "filer" står der kun:

Status
Personlig profil
Min skype konto
Log af
Luk

Jeg bruger Skype version 6.0.3

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 20-02-06 06:28

Hvis du nu logger af, hvilke muligheder får du så under filer?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-02-06 08:52

her var det også lidt problematisk - det endte med at vi oprettede en ekstra konto og så kunne to logge ind på forskellige tidspunkter

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 20-02-06 13:44

Hvis jeg logger af så får jeg kun to muligheder under filer, nemlig:

Min skype konto
og
Log af

det kan jeg ikke helt forstå?
Hvordan laver men så en ny konto?
Jeg er ligeglad med om de kun kan bruges en af gangen som miritdk var så venlig at fortælle om. Hvordan lavede du to konti miritdk?
På forhånd tak
Vixen

Godkendelse af svar
Fra : vixen

Dato : 23-02-06 00:17

Tak Jimmy17. Jeg fandt aldrig ud af hvad man egentlig skulle gøre!!
Men du får point for at have svaret først
Vixen