/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Køb af Aprilia sr50 Ditech
Fra : migBECOOL
Vist : 770 gange
137 point
Dato : 19-02-06 22:12

Hej jeg har en Aprilia sr50 Ditech som jeg gerne vil sælge...!!! Er der nogle her inde der vil købe den eller kender nogle.... eller kender nogle websteder hvor man kan sælge sin scooter....

På forhånd tak

PS. hvis der er nogen interesse kan i kontakte mig på msn : Michael_johansen90@hotmail.com eller på mobilen 20855481..

Hilsen Michael

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 19-02-06 22:35
Accepteret svar
Fra : NoShyGuy

Modtaget 68 point
Dato : 20-02-06 13:14

Hvor gammel er den, hvor meget har den kørt og hvad er prisen?

Kommentar
Fra : lund666

Dato : 20-02-06 13:28

ellers, lav en bruger (jo mindre du allerede har en) på scootergalleri.dk
og skrive at du gerne vil sælge den, det plejer at hjælpe ;)

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 20-02-06 19:34

det er en 2002 og jeg har lige skiftet krumtapslejer..

Jeg har skiftet kompressor og indsprøjtning og et par andre reservedele :D

prisen kan diskuteres

hilsen michael

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 21-02-06 09:46

Har du kun skiftet lejerne, og ikke selve krumtappen?
Hvor langt har den kørt.

Er det en 30 kmt eller en 45 kmt.

Du må som sælger give en indledende pris.

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 21-02-06 10:50

krumtapen er skiftet af ham der havde den før Ca. 500 km siden jeg har kun skiftet lejer regner med 12.000kr men ved hurtig handel skal jeg bare have 10.500 kr :D

Det er en 30 kmt har

Alle de gamle reservedele som JEG har skiftet har jeg naturligvis..!! kviteringer har jeg også på de forskellige reservedele ...

Hilsen Michael

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 21-02-06 12:48

Er du da intra!!! eller kender du nogle der vil købe den for må ikke have scooter mere så jeg skal bare af med den!!!

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 21-02-06 14:08

Må du ikke have den længere?
pt. kender jeg ikke nogen som vil købe den til den pris.
Hvor langt har den kørt ialt?
pt, vil jeg sige at din pris er for høj.

www.frip.dk/qax

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 21-02-06 15:17

hvad ville en pris for sådan en så være ???

hvad vil du give??

Har set nogle mellem 12.ooo til 16.ooo

Den har højst kørt 500 med krumtappen og cylinder... og lejerne har slet ikke kørt noget i nu så den er som ny i motoren

OG nej jeg må ikke have scooter fordi jeg ikke er gammel nok i nu

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 21-02-06 16:27

Så behold scooteren til du er gammel nok.
Det kan godt være at den er ny i motoren, men jeg spurgte efter hvor langt den har kørt ialt, fordi lejerne i hjulene, gearkassen osv. alt det er jo ikke skiftet.

Jeg kender ikke prisen på den model, men sæt den ind på www.dba.dk og se om du kan sælge den.

Godkendelse af svar
Fra : migBECOOL

Dato : 21-03-06 10:55

Tak for svaret NoShyGuy.