/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Program med verdenskort
Fra : EiHaBr
Vist : 671 gange
100 point
Dato : 19-02-06 14:12

Hej.
Kender nogen et program med verdenskort og flere oplysninger om landene.
I en gammel PC´er havde jeg en gang en Program vist nok i Dos, et program der hed Point and shoot.
Det var et verdenskort hvor man Bl. a. kunne pege på et sted og få oplyst landets navn og se deres flag og få spillet nationalmelodien, faktisk et rigtig sjov anvendeligt program. Mn kunne selvfølgeligt mange flere ting, dette var det bedste ved det.

Mvh EiHaBr

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-02-06 14:42

Check dette: http://www.multimap.com

Jeg synes det er det bedste på nettet. Og kortoplysningerne bliver altid meget hurtigt opdateret når der sker ændringer i f.eks. vejforløbet. Det er gratis, og du kan melde dig ind som bruger og få gemt dine favourit-søgninger. Check det, det er rigtigt godt. Hilsen

Kommentar
Fra : akle

Dato : 19-02-06 15:12

Dette link er også alle tiders til alt muligt!
http://www.verdensnavle.dk/#landkort

Kommentar
Fra : dan69p

Dato : 19-02-06 16:27

Der er også google earth..... rigtigt godt program http://earth.google.com/earth.html

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 100 point
Dato : 19-02-06 19:39
Godkendelse af svar
Fra : EiHaBr

Dato : 07-03-06 22:47

Tak for svaret ferik.
Kortet du henviste til var nok det bedste i forhold til mit spørgsmål, den er faktisk rigtig god, hvis man er god til Engelsk sprog.

Kommentar
Fra : drugis