/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
18 år!! og ingen gave ønsker!
Fra : brygmesteren
Vist : 5950 gange
45 point
Dato : 18-02-06 23:26

Hej jeg fylder snart 18
Men desværre syntes jeg at min ønskeseddel mangler noget, så skriv hvis du har nogle gave ideer i alle prislag.

På listen står der allerede:
Ensfarvet sengetøj
Tulipanformet glas
Rødvinsglas
Kuffert
Apple Ibook
Kørekort

Kommentar
Fra : 9060

Dato : 18-02-06 23:45

Bestik
Viskestykker/karklude
Gryder & pander
Salatskåle/skåle
Opbevaringsdåser/beholdere
Kaffe/te krus
Slet og ret gavekort til Imerco e.lign
Gavekort til Matas
Gavekort til din ynglings cd forretning

Muligvis ikke de mest spændende gaver for en der fylder 18 år, men rigtigt dejligt at have, når du engang skal flytte hjemmefra

Tillykke med dagen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-06 06:12

18 og alerede brygmester

Hvis du ikke selv ved hvad du ønsker dig sååå

at ønske noget for andre, ender jo i at være noget andre ønsker sig.
selv ligger mange af mine ønsker hos http://www.bigbike.net/
eller http://www.nauticat.com/yachts/515/515info.html

man kan jo også ønske sig noget der kan glæde andre
feks. http://nepalbalghar.com/

Men det er måske noget om at dine ønsker ligger i en "flytte hjemmefra pakke"

så er det måske i køkken/toiletting du skal ønske,
der vil gavekort til byggemarkeder eller føtex nok være mere flexible.

ja og med dagen, det jo noget specielt der sker når man bliver 18 [suk]

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-02-06 10:26

Ønsk gaver til folkekirkens nødhjælp.

Kommentar
Fra : ElseR

Dato : 19-02-06 15:59

Gå i tøjbutikker og find noget tøj du kunne tænke dig. Skriv mærke, farve, størrelse m.m. ned, så du er sikker på at få det rigtige. Find alt fra strømper, sko, undertøj, bukser, trøjer osv.
Gavekort til festivals og koncerter.
Biografbilleter.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-06 16:33

ja men det er da en gave i sig selv, at have hvad man kan ønske sig.
Er du tvungen til at nå en vis kvote

Kommentar
Fra : h_tina

Dato : 20-02-06 11:29

Jamen jeg kan jo kun sige at så må du jo næsten have alt... og det er da godt, men på den anden side så er det jo også lidt træls hvis man ikke ved hvad man skal ønske sig... men hvorfor ikke ønske sig fx. (nu er du jo en pige, ik? ) sådan et af de der armbånd hvor man hele tiden kan købe små vedhæng til (hvis du da er til sådan noget) mener de hedder "lovelinks" "pandora et eller andet osv. Og forresten tillykke med fødselsdagen når den nu er...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-03-06 03:53

Og hvad fik så

Kommentar
Fra : brygmesteren

Dato : 18-03-06 12:08

Det er først på Fredag.
Men jeg skal nok skrive hvad jeg fik.

P.S jeg er ikke en pige.
Det er ikke så mange piger som er brygmerstere

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-03-06 15:14

nåe , kender da et par stykker der er gode til at brygge histoier sammen

Men en gave er at, du har en uge, så kommer alt det der voksen møg.!
Nyd din uge og god weekend