/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
vedr. musik i showtime
Fra : jtj45
Vist : 970 gange
100 point
Dato : 18-02-06 22:58

Hej Hej

Jeg ville gerne have hjælp med en melodi fra showtime hvor en politiker vandt finalen, men kan ikke huske hvem han sang og hvor finder jeg evt. den henne.

Den er ret god synes jeg

hilsen jtj45

Accepteret svar
Fra : Simmaster

Modtaget 100 point
Dato : 18-02-06 23:09

Rohde om Showtime og musikken
For nylig vakte Jens Rohde opsigt i tv-shovet Showtime. Med i finalen af programmet var bl.a. tv-værten Camilla Ottesen, skuespilleren Iben Hjejle, socialdemokraten Frank Jensen, men Jens Rohde slog dem alle, og vandt stort med 64 procent af stemmerne, med Carpark North-nummeret "Transparent & Glasslike". Nogle har måske undret sig over, at han valgte at deltage i Showtime, men Jens Rohde syntes bare at det var sjovt, og er egentlig ligeglad med hvad folk synes.
Kilde www.metroman.dk

Tjek hele artiklen hvor jeg har klippet det her. Den ligger på linket nederst.

http://www.metroman.dk/mm/article.asp?categoryid=1&articleid=287

Godkendelse af svar
Fra : jtj45

Dato : 18-02-06 23:12

Tak for svaret Simmaster, du er en ener.