/ Forside/ Interesser / Videnskab / Fysik / Spørgsmål
10  CLAN 630
vindmøller og Bernoullis trykligning
Fra : lars84
Vist : 1067 gange
20 point
Dato : 23-11-02 15:57

Hej!
Er der nogen som kender en hjemmeside el.l. hvor der er en udledníng af "Bernoullis trykligning" eller for den sags skyld en som selv kan udlede den?

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 24-11-02 13:36

Prøv at se på:
http://home9.inet.tele.dk/findovia/bernouilli/

Jeg har fundet dette ved at søge på Bernouilli's equation på Lycos. Jeg kan ikke længere huske adressen; men jeg kopierede, det jeg fandt, og lagde det ind på nævnte link.

Det skulle give dig en idé, om den udledning, du søger.

Accepteret svar
Fra : findovia