/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Klistermærker
Fra : Beus
Vist : 11257 gange
230 point
Dato : 18-02-06 13:11

Hvad for en maskine skal jeg erhverve mig hvis jeg vil printe mine egne klistermærker, og vel og mærke selv bestemme størrelsen på dem. Klistermærkerne skal bare være til mit firma så de skal bare være firkantet men helst kunne laves i alle størrelser..

Er der nogle der ved hvad for en slags maskine jeg skal kigge efter eller hvor meget den koster?
Eller om der er en smartere måde at gøre det på
evt et firma der sælger klistermærker uden print så jeg selv kan stoppe dem i min printer derhjemme.

Hilsen HC

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 18-02-06 13:31

Skal du ikke bare have en alm. printer også kan du lægge nogle labels i efter den størrelse du ønsker?

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 18-02-06 13:52

Hej Beus.

Jeg vi l foreslå dig en Zebra printer:

http://www.scan-it.dk/default.asp?Action=List&KategoriID=279

Den printer på termoetiketter, som er meget billige i drift.

Jeg skal lige finde ud af, hvor det var jeg købte min, og hvor jeg får etiketter

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-02-06 13:54

Brug en almindelg printer, og brug dette program, har et, der er gratis, jeg kan sende til dig.
Hvis du skal betale for det, på linket.
Det har indbygget skabeloner, som passer til diverse klister ark du kan købe.
Og meget nemt at arbejde med.

http://www.avery.dk/dk1/downloads/design5.jsp

Og køb så papir "billigt" hos Biltema, de har klisterark, med etiketter i alle størrelser.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-02-06 14:02

Du kan hente programmet her
http://80.197.50.79/
Det hedder Avery--------

Accepteret svar
Fra : laksepote

Modtaget 240 point
Dato : 18-02-06 14:04

Hvis det bare skal være en anelse professionelt, skal du selvfølgelig have en rigtig labelprinter. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du skal bruge den til, men en zebra er driftsikker, hurtig, og laver pæne blanke etiketter i mange farver og størrelser.

Jeg købte min hos www.draupnier.dk og etiketterne hos norconweber

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 18-02-06 14:05
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 18-02-06 14:56

Hvad skal du bruge klistermærkerne til??

Jeg laver selv tit klistermærker på min cannon printer. Men det er simpelthen A4 ark, der er inddelt i forskellige antal mærkater; jeg har p.t. i størrelserne 1,2,4 og 8 mærkater på én side A4.
De store A4 etiketter kan jo skæres op efter behov.
Etiketterne har jeg såmænd engang købt på tilbud i Føtex til næsten ingen penge. Men de har sikkert også A4 etiket-ark de steder, hvor de handler med andet papir til printere.

Hvis du skal bruge etiketter i hundredvis eller mere, så skal du sikkert have noget mere "fancy".

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-02-06 15:30

Er det noget det kan bruges, kan se der god gang i at hente.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 18-02-06 15:49

Hvis det er ganske alm klistermærker kan dette da gøres i et Word dokument ... Du skal bare have de labels efter den størrelse du vil lave og så printe dem ud... Det er jo det samme som at lave visit kort ..Det er papiret det kommer an på ..

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-02-06 16:09

Programmet der kan hentes har skabeloner, til de fleste kendte designs.
Fra visitkort til cd skiver.
Og de passer til de klisterark, du kan købe i boghandlen eller andre steder.
Ønsker du andre størrelser, laver du bare et tomt ark.
Programmet er flyttet til
http://www.steenmartinsen.dk/programmer/AveryDesignPro.zip

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-02-06 18:03

ALDI har i øjeblikket nogle A4 ark til InkJet printer som man kan lave sine billeder på, hvor efter det kan klippes ud i passende størrelser og stryges på tøjet.
Måske er det også en ide du kan bruge! ???

Godkendelse af svar
Fra : Beus

Dato : 03-05-06 15:05

Tak for svaret laksepote.