/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Engelsk version af Office
Fra : suttesko
Vist : 559 gange
50 point
Dato : 18-02-06 10:37

Hej.
Jeg ville købe den nye Office pakke men da jeg så at den engelske version var meget billigere tænkte jeg om der var nogen ulemper ved at købe engelsk andet end alt står på englesk, og kan man fx skifte gramatik sporget over på dansk ligesom man kan på den danske til tysk og engelsk?

På forhånd tak.
Mvh Suttesko'en

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-02-06 10:58

Tvivler på at den engelske indeholder dansk sprogpakke! Den kan så købes separat, men det vil gøre den dyrere end en dansk version!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-02-06 11:03
Accepteret svar
Fra : Qualiman

Modtaget 50 point
Dato : 18-02-06 11:04

Du kan roligt købe den engelske version - den indeholder også dansk sprogpakke
det er kun teksten i programmet som er engelsk
Jeg kørte en årrække med engelske versione da det på et tidspunkt var meningen at jg skulle til the world outside - så hvis du kan med engelskt tekster som tools istedet for værktøjer etc. så kan du roligt købe en engelsk version.

Godkendelse af svar
Fra : suttesko

Dato : 18-02-06 11:40

Tak for svaret Qualiman.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-02-06 11:49

Tror du osse har haft installeret office proofing tools, Qualiman! Jeg har haft en engelsk office og der var ikke dansk stavekontrol! Ganske vist office 2000, men tror ikke det er ændret i 2003!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-02-06 12:26

Når man køber office Dansk så følger Engelsk med ...................men ikke omvendt.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 18-02-06 12:43

der er IKKE dansk stave- og grammatikkontrol i engelsk udgave af Office-pakken.
For at få dansk stave- og grammatikkontrol er man nødt til at investere i i tillægsprogrammet: Microsoft Proofing Tools.

(og dette var så en gentagelse af hvad andre allerede har skrevet - men ville bare slå det helt fast)