/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Stød af bilen
Fra : Melander
Vist : 778 gange
10 point
Dato : 23-11-02 14:45

I dette tip : http://www.kandu.dk/dk/tip/2412 fortæller riskoger, at det meget vel kan være ens vaskepulver der er skyld i at man får stød.

Well, nu er jeg en af dem der næsten altid får stød, men det kan skyldes meget.

bla. forkert fodtøj, hvis ikke du har sko med gummisåler, og det er bare en anelse koldt, bang så får du stød,. hvis du så samtidig har en fleece trøje på, tjaa så er det lige før du kan tænde et bål.
Det sker tit at de elektriske udladninger, mellem mig og metal er så kraftige, at man nemt kan se gnister springe mellem os. og det gør hammer ondt, og når man har gjort det mange gange indenfor kort tid, bliver ens fingre helt følelsesløse.

prøv derhjemme, at gå med en trøje i kunststof, i et par hjemmesko med kunstig bund og på et alm. gulvtæppe, slæb fødderne lidt hen af gulvet og tag bagefter trøjen af ved at tage fat i nakken, og træk den over hovedet, gå så hen til en radiator eller et metal greb......tadaaaa og kaaaboooommm så går du i kredsløb....:)

nogle mennesker er bedre ledende end andre, og får disse mennesker, er det en pestilens.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 23-11-02 14:47

nå. ja. for ikke at få nogen på nakken, over der ikke var et spørgsmål, må jeg vel hellere lave et...hmmmm lad mig se...ahaa

hvilken farve har prinsens hvide hest.....doohhh

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 23-11-02 15:28

Den er brun - for prinsen lider af kronisk tyndskid.

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 10 point
Dato : 23-11-02 22:38

Det kender jeg godt ( det med at få stød altså ) - jeg får altid et hammer lap over nallerne i Supermarkeder - ved de hersens forpulede metaltråd hylder - så folk i flere meters omkreds kigger på een.

Desuden får jeg oss´altid et lap når jeg skruer op og ned på mit stereo anlæg, - og det gør at man nærmest helt ubevidst inden man overhovedet rører noget er klar over "at nu kommer det!!" - det er SÅ belastende .....

Er det meningen man skal stille spørgsmål for at være her eller hvad ? *G*
( hov det gjorde jeg jo så liiige der )

Fortsat god aften alle
Fnollerpige

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 08-12-02 00:06

Tak for svaret Fnollerpige.

Prinsen har ikke tyndskid, han kan bare ikke tale dansk, og så ved alle da, at prinsens hvide hest er grøn....

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-12-02 00:13

Ja, det er "common knowledge" - G*