/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
sikkerhedsside
Fra : dayworker24
Vist : 944 gange
100 point
Dato : 17-02-06 20:59

Jeg har været inde på en slags sikkerhedsside engang.
Den skulle kunne gøre sådan du kan kan være på internettet anonymt.

Men planen er at jeg vil kunne komme ind på en internetside, jeg ikke selv kan gå ind under (derfor den side)

Siden jeg vil ind under hedder www.edbpriser.dk
mange vil sikkert undre sig over hvorfor jeg ikke kan, men det er kun alle tele2 kunder, som ikke kan.

Har haft kontaktet tele2, og de sagde at der var en fejl i systemet.

Men glæder mig at høre nogle svar.

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 100 point
Dato : 17-02-06 22:36

http://www.anonymizer.com/ oppe i højre hjørne kan du skrive adressen

Granslam

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 17-02-06 22:46

Tak for svaret granslam.