/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Simmaster
Fra : maxhankat
Vist : 503 gange
500 point
Dato : 17-02-06 20:57

Ved du om man kan lukke computeren ved at bruge Ctrl + Alt + Del??

Accepteret svar
Fra : Simmaster

Modtaget 500 point
Dato : 17-02-06 21:01

jep

Godkendelse af svar
Fra : maxhankat

Dato : 17-02-06 21:06

Tak for svaret Simmaster.

Ok og god weekend!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-06 21:07

Næh men du får windows jobliste op hvor du så kan trykke på luk computeren

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 17-02-06 21:08

lige over, og til alle andre, dette var point for et andet spørgsmål, relateret til ctrl+alt+del

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 17-02-06 21:14

Hej tedd.

Tak for din tilføjelse til mit sp.m.

god weekend!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-06 21:33

I lige måde

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 18-02-06 09:53

Tedd.
Nogen gange kommer man til at tænke, og jeg har tænkt over din kommentar til mit sp.m. om at lukke Pc'en med Ctrl.+Alt+Del.
Og det er sådan set en god kommentar, du tilføjer, fordi det i første omgang godt kunne se ud som, jeg spurgte, om det ville have en umiddelbar "lukke-effekt" at bruge de nævnte 3 taster.

Men jeg havde godt nok på fornemmelsen, at man efter brugen af Ctrl+Alt+Del får præsenteret en ny valgmuliged, nemlig "jobliste" , som du skriver, og først dér findes - øverst i værktøjslinien - stedet (bjælken) man skal klikke på: "Luk computeren" før maskinen faktisk lukker.
Men man skal vel lukke alle programmer, der evt. kører før man vælger "Luk computeren"
- formoder jeg

Mvh
maxhankat

P.S. ja dettte er nok det amn mener med "at klipper det ud i pap", men det er der jo nogen der godt kan bruge - f.eks. mig!