/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Mon dette 'tip' holder?
Fra : molokyle
Vist : 584 gange
100 point
Dato : 17-02-06 20:40

http://www.kandu.dk/tip13646.aspx

Artiklen der henvises til er fra : Published Thursday 11th April 2002 20:47 GMT

..et 'problem' uden 'brok' i næsten 4 år?

Mig bekendt er der indtil flere adware 'ting' der også lyder navnet Search Assistant: http://www3.ca.com/securityadvisor/pest/pest.aspx?id=453082800

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-06 20:57

Hmm prøver du siden der henvises til står der
Under Construction

The site you are trying to view does not currently have a default page. It may be in the process of being upgraded and configured.

Please try this site again later. If you still experience the problem, try contacting the Web site administrator.

--------------------------------------------------------------------------------

If you are the Web site administrator and feel you have received this message in error, please see "Enabling and Disabling Dynamic Content" in IIS Help.

To access IIS Help
Click Start, and then click Run.
In the Open text box, type inetmgr. IIS Manager appears.
From the Help menu, click Help Topics.
Click Internet Information Services.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-06 21:01

Eller der står Directory Listing Denied
This Virtual Directory does not allow contents to be listed.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 17-02-06 21:02

Sidder og laver en søgning nu men kan ikke se mit stofamodem overhoved downloader, så det må være en and!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-06 09:42

Gu er det en and

Man kan jo bare tjekke trafikken via ens firewall

..og mon ikke der ville være blevet råbt lidt højere, hvis det virkelig havde været tilfældet?

Linket jeg talte om var dette : http://www.itexperten.dk/Videnudskrift.php?Videndata_id=5&handle=13150 ..som fører videre til selv artiklen der omtales som kilde til historien : http://www.theregister.co.uk/2002/04/11/winxp_search_assistant_silently_downloads/

Jeg tror nu skribenten havde reddet sig noget 'snavs' udover at benytte Search Assistant fra Microsoft

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-06 09:48

Tak for svaret tedd, men det ka' altså kun bli' til 2 **

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-02-06 10:34

fedterøv