/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Gratis server!
Fra : DeZZa
Vist : 445 gange
50 point
Dato : 23-11-02 12:38

Findes der ikke et sted på nette hvor man kan få en gratis server som man kan styrre med et program som NetBus PCAnywhere eller VNC så man har fuld kontrol og selv kan installere softwaren på serveren fra sin egen computer, ex: uploade en HalfLife og starte en Counter-Strike server... Eller uploade et Direct Connect Hub server program og få serveren til at køre det?

Please det er en fed teori! SVAR!

Kommentar
Fra : djarner

Dato : 23-12-02 02:28

Det tror jeg ikke der gør !
Det ville bive alt for meget administration
For folk ville bruge den til at sætte ftpservere op i masse vis
Eller folk ville bruge alt prosesser kraften på at knække rc5 koder eller lin.
Den billigeste (ikke gratis) måde vil jo nok være at opretten en adsl og påmontere
en passende server

Reklamer på nettet kan gøre meget men ikke alt.

Djarner

Kommentar
Fra : brikat

Dato : 29-12-02 00:29

jeg tror ikke at der findes nogen -ss-

men det er en god ide du fik