/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TheRipley
Fra : ans
Vist : 946 gange
100 point
Dato : 17-02-06 10:13

Tak for din bemærkning i

http://www.kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=83133

God weekend

Accepteret svar
Fra : TheRipley

Modtaget 110 point
Dato : 17-02-06 10:23

Hej Ans,

Tak for point,

Jeg har lige fået et energiflip, håber det holder så jeg var egentlig ved at logge ud, men god weekend til dig også

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-06 10:25

Energiflip? Gimme gimme!

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 17-02-06 10:28

Tak for svaret TheRipley.

Håber da at energiflippet holder i så lang tid, at du kan se et resultat

God weekend

Hilsen ans

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 17-02-06 11:11

Hurra, jeg er sluppet af med alle flasker og gamle aviser, og der står påskeliljer foran min dør, en skøn dag
Opskriften er nem - jeg har haft fri de sidste 2 dage uden at røre en finger, det er nu også dejligt