/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Meget Farlig virus !
Fra : Mille35
Vist : 763 gange
100 point
Dato : 17-02-06 10:01

Farlig virus!
Der er en ny virus i omløb som hedder ARBEJDE.

Hvis du modtager nogen form for arbejde, enten som email eller simpelthen overdraget til dig af en kollega, så lad være med at acceptere det.

De personer som har accepteret ARBEJDE har fundet sig selv i en position, hvor deres fritid er forsvundet og deres tankevirksomhed er ophørt med at fungere normalt.

Hvis du modtager ARBEJDE via email eller noget som helst ARBEJDE i al almindelighed, så fjern virusen og send en mail til din chef med ordene:" Jeg har fået nok - jeg smutter ned på den lokale."

Alle former for ARBEJDE skulle herefter automatisk forsvinde fra dine tanker. Hvis du modtager ARBEJDE i papirform tager du simpelthen dokumentet og overfører det til din skraldespand.

Denne advarsel er sendt ud fra Microsoft her til morgen - skynd dig at sende advarslen videre til samtlige venner i din email adressebog.

Hvis din email adressebog ikke indeholder nogen venner, er der fare for, at ARBEJDE allerede har angrebet dig og ødelagt dit liv.

Venlig hilsen Microsoft

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-02-06 10:11

Med stor fare for at blive smittet.
Mille39 - med alt det arbejde du har lagt i at skrive dette spørgsmål...................du er smittet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-06 10:17

1 - 0 til emesen

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 17-02-06 10:18

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-06 10:23

Tjah! Der var jo Århusianeren der vandt Ol i Hammerkast! Hans kast røg helt ud af stadion! Da han blev spurgt hvordan han kunne kaste sådan var svaret! Min bedsrefar var arbejdsløs, min far var osse arbejdsløs! D har altid sagt til mig at hvis du fik et stykke værktøj i hånden så smid det af helvede til!

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 17-02-06 10:46

Hvis du er blevet smittet, så husk giv dig 100% på arbejde.......

10% mandag
25% tirsdag
30% onsdag
25% torsdag
10% fredag

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-02-06 11:06

En fæl virus at cirkulerende, nu lige som ferien er slut

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 17-02-06 16:20

den var tænksom

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 17-02-06 16:22

Hej Mille,

Ærgerligt med al den diskussion der er om tips lige nu, jeg havde givet den point

Nu bliver det printet ud til opslagstavlen på min arbejdsplads i stedet for

God weekend - Hilsen Ripley

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 17-02-06 16:37

jammen TheRipley - vi bedømmer den bare her: *****

Kommentar
Fra : 25

Dato : 17-02-06 16:42

Vi er næsten alle smittet

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 17-02-06 17:13

Det er da utroligt!

Selv når man er pensioneret, bliver man overdænget med ARBEJDE fra det offentlige, og ikke nok med det!
Man kan iflg. sine naboer/venner/familie ikke tillade sig at sove længe, bare fordi man er pensionist, man skal ARBEJDE i haven o.l. - så det er en sygdom, der viderebringes af alle, der er smittet med "MAN SKAL ARBEJDE" uanset hvor i livet man er - jeg tror, der en pandemi undervejs

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 17-02-06 18:57

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-02-06 19:24

Selv tak og snart med fødselsdagen.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 17-02-06 19:36

Selvfølgelig Emesen

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 17-02-06 23:20

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 17-02-06 23:22

uha... det er meget snart....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-02-06 11:48

Og husk at de 3 F'er betyder:
Fyrre, Frisk og Frejdig.