/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Paint Shop Pro spg
Fra : Surf
Vist : 548 gange
40 point
Dato : 16-02-06 21:31

Jeg har PSP 8.10 og nu vil jeg gerne vide hvordan jeg fået et billedet til at være et tegnet billedet. altså ligsom de tegnet billeder i AA bladet o.s.v

Nogen der ved det. eller er det photpshop jeg skal bruge

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-02-06 22:04

hvad hulan mener du ????
mener du tegneserie - altså animation ?????
I så fald skal du tegne en serie billeder jo og animere i animationshop (der er en del af paintshop)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-02-06 22:05

har du programmet - eller leder du efter et animations program ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-02-06 23:28

jeg misforstår dig sikkert - men så vær sød at gøre klart hvad det egentlig er du vil.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-02-06 23:32

du kan prøve at downloade det her lille program og bruge funktionen comicstrip
http://photofiltre.free.fr/download_en.htm

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 17-02-06 00:08

Du kan prøve dig frem i effect browseren f.eks art media og de værktøjer der er der eller en af de andre der er i effect texture effect i psp der er utroligt mange muligheder, så leg dig frem.
MVH Bevi54

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 17-02-06 01:56

Jeg har downloadet ps cs2 og den kan jeg meget bedre lig end psp 8.10. og i morgen købe jeg den

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 30-11-06 03:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål