/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Forum for forfattere??
Fra : Sølvdragen
Vist : 590 gange
100 point
Dato : 16-02-06 21:27

Hej derude!
Jeg er begyndede forfatter, og håber på at der er nogen der ved hvor man kan skrive
med andre - altså et forum eller lignende...

Jeg ville også godt høre hvad sværhedgraden på at få udgivet en bog er - jeg tænker på
ungdomsbøger og lignende - og om nogen ved tastarturet har erfaringer de vil dele.

Så er der nogen??

Sølvdragen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-02-06 21:35

Hej prøv at se om dette kunne være noget

http://www.fyldepennen.dk/

Held og lykke med "skriveriet"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-02-06 21:36

F.eks. : http://www.forfatterskole.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sølvdragen

Dato : 17-02-06 09:17

Helst gratis...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-02-06 10:39

Sølvdragen..... Det første man bliver blind på er øjnene (har jeg hørt) jeg kan ikke se, hvor der står noget om, at man skal betale for at være bruger på "Fyldepennen" (måske det hjælper hvis jeg pudser brillerne?)

Kommentar
Fra : Sølvdragen

Dato : 17-02-06 19:34

Det var ikke til dig Nordsted1, men til Molokyle...

Kommentar
Fra : Sølvdragen

Dato : 17-02-06 19:51

Har et problem i "Fyldepennen" - hvad jeg har prøvet mange gange før andre steder... måske er jeg bare uheldig?
Nå men har prøvet at blive medlem, men det gik ikke... jeg prøvede igen, men nu siger den at min e-mail er i brug! ... og brugernavn... Møgting!!
Så sagde jeg at jeg havde glemt min adgangskode, og at den skulle sende en ny, men så siger den at jeg ikke findes i deres system!

Sølvdragen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-06 19:53

Sølvdragen -> De fleste kurser der giver en eller anden form for kompetance, koster som regel X antal kroner og så er det sgu lige meget om det er; aurascanning, tungetale, kaffegrumslæsning, fugleimitationer, hjemmesideprogrammering, yoga, piberygning eller hokus-pokus for begyndere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sølvdragen

Dato : 17-02-06 19:55

Det minder mig om hvad er et ICQ-nummer? - det bad den om...

Kommentar
Fra : Sølvdragen

Dato : 17-02-06 20:09

Jeg er 14år gammel og ikke milionær - men jeg ved godt at det kunne du ikke vide.
Der for vil jeg ikke bruge de penge jeg ikke har...

Sølvdragen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-06 20:12

Forkortelsen ICQ er på engelsk lydmæssigt lig sætningen: I seek you.

Det er et peer-2-peer chat program som Windows Messenger, MSN, Trillion, Skype mv... og noget der absolut ikke interesserer mig ...ensige noget jeg har en prut forstand på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-06 20:16

Giv ikke personlige oplysninger væk til nogen du ikke kender personligt Sølvdragen : http://www.1984.dk

...heller ikke e-mail adresser, ICQ, MSN kontonumre mm.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sølvdragen

Dato : 17-02-06 20:16

Okay... det stod inde på fyldepennen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-06 20:19

Hvis du alligevel er nysgerrig?

http://www.icq.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sølvdragen

Dato : 17-02-06 20:21

Jeg ved skam godt man ikke skal give personlige oplysninger til fremmede... men det er da altid godt at få det genopfrisket?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 18-02-06 11:08

sølvdragen.... når du så bøvl med fyldepennen, kan du så ikke bare oprette en ny e-mail adr. f.eks i hotmail eller yahoo, så kan du starte på en frisk???

Kommentar
Fra : Sølvdragen

Dato : 18-02-06 14:21

Jo... men bliver det ikke forvirrende?? ... og så kan jeg ikke huske hvordan...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-06 19:03

Sølvdragen -> Joeh..; mdet er forvirrrrr...ende, men ka' det ik' værrrr' ligemeget?

Skriv du bare løs hér hos os andar nørdår på :

1.) http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=20608
2.) http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=20607

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sølvdragen

Dato : 18-02-06 21:13

Nej tak, jeg vil bare tale med andre forfattere... nogen der har kendskab og sådan...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-06 22:23

Jamen, ...så 'snak' du med dem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-06 22:27

Citat
Nettet Billeder Grupper Indeks Avanceret søgning Indstillinger

Søg på nettet Søg sider på dansk

Nettet Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 23.700 for </MOLOKYLE>. (0,03 sekunder)

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Sølvdragen

Dato : 25-02-06 10:47

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-02-06 11:05

Selv tak, og held og lykke med skriveriet. Det er forøvrigt en rigtig fornuftig holdning du har til penge, - at du ikke vil bruge dem du ikke har - . Bliv ved med det, istedet for at sætte dig i gæld