/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
optagelseskrav
Fra : janni_s
Vist : 604 gange
50 point
Dato : 16-02-06 18:52

jeg søger en side hvorjeg kan se gennemsnits kravet ved videregående uddannelser, er der ikke et sted hvor man kan se det? jeg har prøvet www.ug.dk uden held.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-02-06 19:34
Kommentar
Fra : janni_s

Dato : 16-02-06 19:42

kan ikke finde det der

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-02-06 19:45

Er det en bestemt uddannelse, du leder efter?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-02-06 20:10

Når du kikker på hjemmesiden, skal du gå ind under - hvad kan jeg blive - når du så kommer med nogle forslag, til hvad du kunne tænke dig, skal du klikke videre på - adgangskrav, der står de ting du ønsker

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 16-02-06 22:11

Gå herind
http://www.uddannelsesnaevnet.dk/Default.aspx?ID=2

Klik på den uddannelse som du søger - vælg elevansættelse - vælg adgangskrav. Der kan du se hvilke niveauer og fag du skal have.

Ellers skriv hvad du ønsker for en uddannelse og hvad du har af grundforløb, så skal jeg guide dig videre. Jeg arbejder med det til dagligt.