/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp til digital video kamera
Fra : trytter
Vist : 525 gange
60 point
Dato : 16-02-06 15:36

Hey! Har et rimeligt stort problem med mit jvc digitale videokamera! Model navn : GR-D23E

Jeg vil gerne kunne overfører video fra mit digitale videokamera til min pc!

Min pc kører med windows xp pro DK, jeg har Helt ny firewire kort i min com! og kablet fra kameraér til pcén er også helt ny! men der sker INTET når jeg så sætter det til og tænder for camet! Noget der kan fortælle mig hva fan*** der er galt :( det er meget problematisk :(

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 16-02-06 17:26

Hører du heller ikke den "sædvanlige" dong lyd, som når du tilslutter en USB enhed?

Den skal jo komme op med en dialogboks, der spørger, hvad du vil.

Når den starter programmet, skal du finde en "knap", der hedder Capture.

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-02-06 18:03

Ja, vi må jo tro på den firewire port i computeren virker, men mærkeligt at XP ikke bare siger: Der er fundet nyt hardware, et jvc digitale videokamera GR-D23E?
Har du prøvet at tænde det, og så i kontrolpanelet trykket tilføj nyt hardware?
Den bør også kunne findes i kontrolpanelet under "Scannere og Kameraer"
Du kan også prøve at åbne Windows Movie maker og trykke importer.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 16-02-06 21:00

Hejsa. har prøvet alt det! Har fundet frem til at det MÅ være mit kamera der desvære er gået ned:( så bliver sendt til reperation her engang i næste uge :)