/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Nyt Bærbar PC trådløs.
Fra : jensegon
Vist : 590 gange
100 point
Dato : 16-02-06 13:52

Da jeg har fået ADSL fra CYBERCITY oprettet til min almendelige PCér, og nu vil købe en ny bærbar Pc,med trådløs netkort (Acer3004wimi fra TDC).Hvad skal man bruge mere end PCèr, når man gerne vil bruger den trådløs, og hvordan monteres det evntuelt.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-02-06 14:21

Bare køg det bedste: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18516
Den har også 4 faste ingange til din stationære.
Sæt den til, og din bærbare siger der er fundet et trådløst net, skal jeg tilslutte?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mikkelbach

Dato : 16-02-06 15:00

Du skal bruge en såkaldt router. Sandberg har en rigtig god router, med dansk manual som gør det nemt at sætte op. routern sættes til dit adsl-modem og når du har installeret softwaren er du på, jeg tror ovenikøbet der er en automatisk opsætning. Det er ikke svært blot følg vejledningen.opsætningen foregår via et link på nettet som du få oplyst på installations cd-en.
Held og lykke med det

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 100 point
Dato : 16-02-06 15:06
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-02-06 17:26

ja jensT, eller bare: http://www.tinyurl.dk/67
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : jensegon

Dato : 17-02-06 14:54

Tak for svaret JensT.
Venlig hilsen
JENSEGON