/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kender nogle det her ?
Fra : Gypige
Vist : 967 gange
100 point
Dato : 16-02-06 12:16

Hej,

Jeg ved ikke om det her er det rigtige sted at spørge, men jeg kunne ikke finde noget andet sted der passede bedre, så jeg prøver.

Er der nogle der kender oversættelsesprogrammet "Life Translator" ?

Det skulle nemlig være rigtig godt, men det er jo meget rart, at høre om nogle har prøvet det.

Mange hilsner fra Gypige

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 16-02-06 12:26

ja jeg har prøvet det og det funker rigtig godt det oversætter næsten alle sprog til dansk og tilbage igen
den dog ikke så god til teknisk engelsk men den forslår synonymer

Granslam

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 16-02-06 12:26

ja jeg har prøvet det og det funker rigtig godt det oversætter næsten alle sprog til dansk og tilbage igen
den dog ikke så god til teknisk engelsk men den forslår synonymer

Granslam

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 16-02-06 13:14

det er et ordbaseret oversættelsesprogram, og det er smart nok at alle brugere hjælper til med at opdatere ordlisterne, men det medfører altså også at forkerte oversættelser forekommer.

MEN - det positive er at det er relativt billigt

OG - Vi har ikke rigtigt fundet andet.

Vi har ikke set på denne her: http://www.tolken99.net/danish.html

Kommentar
Fra : Gypige

Dato : 17-02-06 08:52

Hej igen,

Kan I så fortælle mig om man kan købe den i forretninger ?

For jeg kan kun se at de forhandler Life Translator på "Nettet".

Hvor har I (altså jer der har programmet) købt det ???

Mange hilsner fra Gypige

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 100 point
Dato : 17-02-06 09:44

jamen jeg har købt det på nettet http://www.lifetranslator.biz/page.aspx?pid=151

Granslam

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 17-02-06 09:46

og ja det er dyrt men jeg syntes det er pengene værd hvis man som jeg oversætter meget
der er kampange pris lige nu hvilket der ikke var da jeg købte det
Granslam

Godkendelse af svar
Fra : Gypige

Dato : 17-02-06 10:49

Tak for svaret granslam.