/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hjælp ! Jeg blir 40
Fra : Mille35
Vist : 632 gange
50 point
Dato : 16-02-06 11:14

Hjælp ! Jeg blir 40

Og jeg skal lave ønskeseddel .....
Syndes bare man har alt hvad hjertet kan begære
Er her ikke nogen der kan give nogen ider til nogen lækre ønsker

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 16-02-06 11:21

Superlækre personlige ting!!

En tur i hænderne på en massør eller kosmetolog eller lignende..

En tur med de nærmeste venner i bowlingcenter

En kro-weekend med din elskede

Eller - fede cheks, du kan sende til lige præcis den type velgørenhed, som du synes skal støttes....

Parfume... en tur ned i matas og tag en dufter...Og ønsk så derudaf....

Vaxen

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 16-02-06 11:23

Hvorfor græder du
Det er ikke farligt at blive 40 Så op med humøret
Med hensyn til dit spørgsmål, så kan jeg nok ikke hjælpe dig, for det er jo
individuelt.

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 16-02-06 11:30

Det må være en kvindeting... Min bedre halvdel bliver 30 snart og sidder i samme dilemma.

Jeg siger det samme; Det er din fest du bliver kun 30(40) én gang(hvis man er ærlig ) Så jeg har sagt til hende; Ønsk dig personlige gaver. Ting du normalt ikke vil gå ud og købe.
En lækker tempur hovedpude, kropspleje, dyre parfumer, flyvetur i en luftballon(den får hun af mig-men sig det ikke til hende) men husk også de lidt billigere gaver, så alle gæster kan være med økonomisk.
Og så holde hun(vi) iøvrigt en "bad taste" fest med den grimmste påklædning, elendig musik, grim borddækning, grim blandet service, grim oppyntning, men god mad og godt selskab.

God fest...

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 16-02-06 11:35

det bedste, jeg kunne ønske mig, var samværet med gode venner. mit seneste gavekort lyder på en laaaang week-end i et par gode venners selskab. jeg kan¨så vælge dato, teater, opera, udstillinger, hvor maden skal indtages. osv. en fantastisk dejlig gave. har prøvet det før, det var til messias i århus domkirke. dejligt at vente på noget, som ikke er lige nu.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 16-02-06 11:36

glemte lige ... eller ... mellem valgene

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-02-06 12:20

Du har brug for en foryngelseskur..............men det er måske for meget at ønske.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-02-06 12:47

emesen - taler du af egen erfaring?

Mille -
Et besøg hos en fodplejer
Frisørbesøg på selve dagen
Få lagt make-up på selve dagen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-02-06 12:48

Et neglepleje sæt
En lækker hårkur
En fodspa

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 16-02-06 13:11

Det siges at de længste 10 år i en kvindes liv er fra 39 til 40, så du har da et par dage, til at lære at lave ønskesedler
Måske du skulle ønske dig en ønskeseddel

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 16-02-06 14:43

Tja, jeg er nok ikke den rette at spørge ( har du så heller ikke gjort direkte).

Jeg runder om 1½ år, ikke 40, men 50 ( SUK) og ønsker mig:

Korn og mælkesnoge, terrarier, akvarier, penangparakitter, hundebøger, hundeting og kan du huske den der udsendelse om dem, der kom tilbage i tiden? Ham Erik handymand var med.

På Fyn kan man blive bragt tilbage til sit tidligere liv, det gad jeg eddergodt, er helt sikker på at jeg har været cowboy i det ret vilde vesten.

Nå, da jeg blev 40, der var ønskerne næsten de samme og hvad fik jeg:

En fodbademaskine ( har været brugt to gange), en wok ( gaaaaaaab), kun en eneste hundebog, ikke en eneste hundeting........og resten har jeg glemt.

Så jeg gider slet ikke holde den 50 -års dag, sparer de penge og køber, hvad jeg VIL have, en slange.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-02-06 14:53

ADRH!! Det her er ved at drukne i parfuume og cremer og tata-tøseting.... GODT!! at jeg ALDRIG mere bliver 40!

Mænd kan få spændende elektroniske dimser og tilbehør til computeren og altsånoget.. --Kvinder kan ikke engang tillade sig at ønske køkkenting eller ting til hjemmet... Det skal absolut være "lækre cremer og massager.."

Har du slet ikke nogen spændende interesser, som du ønsker dig noget til?? Ellers risikerer du at drukne i stank, som du aldrignogensinde selv ville have valgt..

HVIS du absolut vil ønske dig dufteting, så sørg for at være meget specifik.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-02-06 14:59

YESS!! Bravo maj_britt! Du skal nok få en god fødselsdag!

Det der med gaver, det har Fanden skabt!

(--For mig er det tresårsdagen, der skimtes langt ude i horisonten....)

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 16-02-06 15:18

Birgatta> Kvinderne kan da også få "spændende elektroniske dimser"

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 16-02-06 16:13

Birgitta, ENIG, de der kvindeting havde prellet totalt af på mig, men havde jeg fået noget godt hundeshampoo, så havde sagen været en anden.

En rigtig kvinde har hundehår på tøjet

Ønsker mig oz et godt billede fra en proff. af alle 4 unger og 3 hunde, det ville gå rent ind.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 25 point
Dato : 16-02-06 16:21

Ja - og jeg gav min kone en fin ny harddisk som jeg bruger meget.
Foryngelseskur !!! - På en Græsk ø var der en klippe man kunne svømme rudt om og blive 10 år yngre.
Desværre kunne vi ikke huske hvad vej der skulle svømmes rundt, så vi svømmede hver sin vej.
Der er nu 20 år i mellem mig og min kone.

Mille 35 - du kunne ønske et års abonnement på Kandu.
Ps. Ska' du så ha' et nyt brugernavn på Kandu.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 16-02-06 16:23

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL, du er da en knold, emesen, svøm da med strømmen en anden gang.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-02-06 17:16

emesen - du er sq for viderekomne! hold kæft, det' festligt!

GrineKram

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 17-02-06 08:16

Det der med gaver, det har Fanden skabt! Enig
Sad og kæmpede med den liste i går
Men det blev ikke til så meget,jeg går kold når jeg skal sådan noget,man har jo alt i dag.
Også ønske sig Feks.en håndmixer ,for at smide den gamle ud,det er jo totalt ud i hampen.
Men vi er ved at købe Campingvogn Så der vil vi ønske os noget tilbehør

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 17-02-06 08:23

Og lige en Gine fra http://www.keramiker.dk/

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 17-02-06 08:23

Og lige en Gine fra http://www.keramiker.dk/

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 17-02-06 10:21

Ps. Ska' du så ha' et nyt brugernavn på Kandu ??
Kan man skifte navn på Kandu ?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-02-06 14:07

Flot gine!

Hvad med et par nye træsko eller gummistøvler

Min far siger altid, at når han vinder den store lotto gevinst, vil han købe sig et par nye træsko...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-02-06 12:18

Du kan desværre ikke ændre dit brugernavn hos Kandu.
Men det kan jo heller ikke nytte noget, for det er jo Mille35 vi kender.
Ønskeforslag:
En lille fødselsdagssang, de selv har digtet.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-02-06 19:48

Jeg har en go' fødselsdagssang, jeg selv har skrevet - vil du have den?

Det er til en, der hedder Hans Jørgen og fyldte 60 - så kan du føle dig rigtig kvindelig og tyve år yngre!

Den er skie go'!

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 19-02-06 08:17

Jammen den vil jeg da gerne have

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-02-06 08:48

Seriøst?

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 19-02-06 18:20

Ja da

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-02-06 20:58

Har jeg din mail, Mille35? Nej vel?

Men sangen er altså lavet udfra dessiner fra datteren.

Men man kan jo altid inspireres, æ ou?!

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 21-02-06 07:12

Tak for svaret emesen.