/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Program til præsentation
Fra : johnnyp
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 15-02-06 19:41

Hej
Jeg søger et program hvor man med pile - markeringer m.m. kan lave en præsentation af f.eks en procedure i forbindelse med download og installation af et program, og som så kan sendes via f.eks mail som en selvkørende fil. Har engang set et sådan program men kan ikke huske hvad det hedder. Det skal IKKE være powerpoint.
Håber der er nogen der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 16-02-06 09:19
Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 16-02-06 09:29

Hej
ser meget interessant ud på demo, vil lige afprøve det og så vende tilbage. Det er dog ikke det program som jeg i første omgang tidligere havde set.

Annuller spørgsmålet
Fra : johnnyp

Dato : 24-05-06 12:00

Jeg er fra anden side gjort bekendt med et proigram der hedder Camstacia og har besluttet at bruge det, da det ser ud til at opfylde mine " krav " og annullerer derfor dette spørgsmål