/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
login-script
Fra : grynsnapper
Vist : 462 gange
100 point
Dato : 15-02-06 19:37

Jeg er i gang med at lave mit første web-site i Microsoft Publisher, og jeg vil gerne have indsat et login-script, så folk kan besøge bestemte sider ved hjælp af login. Er der nogen, der har en brugbar metode?

Kommentar
Fra : peque

Dato : 15-02-06 20:30

Tja det kommer meget an på hvad og hvor???
Det er en meget lille betegnelse du kommer med ???
Hvor skal den side ligge - på hvilket hotel og hvad understøtter de af forskellige programmeringssprog???

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 15-02-06 21:09

Hvad med at lave din hjemmesider i dette program der kan lave ordentlig koder og hvor du kan bruge det som wysiwyg så du kan se det du laver uden at bruge kode direkte. http://www.nvu.com/download.html og så er det nemmere at guide dig med script til login.

Du kan læse lidt om programmet her http://www.nettips.dk/Default.asp/KatId=97/SubId=97/id=2062/text=Gratis+program+til+hjemmesidesnedkeri og programmet er helt gratis.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : grynsnapper

Dato : 15-02-06 22:17

Tak for svaret bentjuul.
Jeg har downloaded programmet og skimmet den anden side, så nu prøver jeg at se, hvad der sker. Det ser rimeligt godt ud. Tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 15-02-06 22:20

Ja det fedeste ved det program er det er gratis og platformsuafhængigt!!! Kanon til både Linux og Windåse

Men meget nemt og alligevel detaljeret og fås men en masse mugligheder for direkte scripts i

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-02-06 03:01

Du kan bare vende tilbage her i spørgsmålet når du skal bruge et login script. Held og lykke med din hjemmeside.

//bentjuul