/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Fredensgade kollegiet Århus
Fra : Grimstrup
Vist : 754 gange
60 point
Dato : 15-02-06 13:47

Ved godt at det måske ikke er det helt rigtige forum, men kunne ikke finde et mere passende;)

Mit spørgsmål er, om nogen har boet, eller måske bare været på Fredensgade kollegiet i Århus.. helst de to-værelses, da mig og min kæreste skal bo sammen. Vi kunne godt tænke os at vide hvor mange m2 værelserne rent faktis er? Om de er velholdt? Og eventuelt om man kan høre larmen fra Kurts Mor;) og eventuelt om der er andre ting man skal være opmærksom på..=?

Jeg ved godt man kan få nogle oplysninger fra kollegie8000.dk, men der står bare at de er 56-60 m2, men der skal man jo så trække gang, altan osv. fra, og da det svinger meget hvor meget det er så kan man ikke rigtigt bruge de tal til så meget.

Håber nogen er i stand til at svare:)

På forhånd tak
MVH
Lasse og Pia

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 16-02-06 09:18

I kender postadressen, så prøv at ringe til én af dem, der bor der

Annuller spørgsmålet
Fra : Grimstrup

Dato : 18-04-06 11:15

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål