/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
PIXMA IP5200
Fra : edb.dk
Vist : 548 gange
42 point
Dato : 15-02-06 12:49

Hej med jer.

Jeg er den lykkelige ejer af en Canon PIXMA 5200 printer.

Kan dog ikke få den til at skrive helt ud til kanterne. Har prøvet at lave et nyt "papir" men kan ikke komme op på 200mm.

En som har en ide til hvordan jeg får et full print.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 15-02-06 13:09

Kan desværre ikke hjælpe dig, - men da jeg har det samme problem på min EPSON Foto printer, vil jeg følge med i denne tråd, det kunne jo være du fik et brugbart svar, som også kan hjælpe andre.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-02-06 13:24

Udskriver du via Canons EasyPhotoprint, og har du der indstillet til at skrive til kant?

Er det tekst eller foto du udkriver?

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : edb.dk

Dato : 15-02-06 14:08

yep det gør jeg, har dog imellemtiden fundet uf af det
ydre cirkel sættes til 118 og indre til 22

også skal man lige huske at label skal være klippet til rigtig str.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-02-06 14:14

OK, det lyder som om du skriver CD-labels - eller?

Du kan skrive direkte på CDér, der er beregnet til at skrive på. Det ser rigtigt godt ud.

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : edb.dk

Dato : 15-02-06 14:27

Ja det er cd labels, og ja det ser sku godt ud, det er en fed printer

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 15-02-06 15:20

Jeg har en cannon ip 4000, -den er vel ikke så meget anderledes:

I "egenskaber for Canon pixma ip4000" klikker jeg på fanebladet "sideopsætning". Og her har jeg mulighed for at "hakke" i "Udskrivning uden kant".
Det plejer da at fungere ok...

Kommentar
Fra : edb.dk

Dato : 15-02-06 15:36

yep, men er det ikke på papir. man kan da ikke vælge at det kun skal være på skiverne den skal gøre det

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-02-06 16:48

I menuen er der forskellige labels du kan vælge og hvis ikke man ved hvad for en label man selv har (det er ikke altid navnet findes i listen) må du jo prøve dig frem. Jeg har været der selv og har udskrevet i dyngevis af papir for at få det til at passe, men har nu fundet detr layout der rasser. Dert er kun i reklamerne det hele virker med et enkelt klik med musen.

Kommentar
Fra : rolandkorg

Dato : 18-03-06 22:04

Hvilket program printer du billeder med?

Er det billedeudskriftfunktionen i windows du bruger eller er det et andet program ?

Med Canon printere medfølger easy-print (eller noget i den stil)... Det har hjulpet mig...

Kommentar
Fra : rolandkorg

Dato : 18-03-06 22:06

Hovsa... Det var der spurgt om... Sorry Så kan jeg heller ikke se hvad der skulle være galt...