/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
SKYBE chat som SMS
Fra : lham
Vist : 2089 gange
100 point
Dato : 15-02-06 07:15

Kan Skybe chat bruges som gratis sms -forstået på den måde at det man skriver når frem til modtagerne selvom modtageren ikke er online når man skriver det, men alligevel ser beskeden første gang han går på Skybe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-06 08:16

hmmmm - det har jeg egentlig aldrig tænkt over - men med en konto burde det jo kunne lade sig gøre - men hvor mange opretter sig med mobilnr mon ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-06 08:17

ps.. du skriver
Citat
ser beskeden første gang han går på skype
... ok det gik op for mig at jeg vist misforstod noget - har både du og modtager skype er offline beskeder helt ok - altså det kan han

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-06 10:13

skype fungerer ligesom for eks yahoo messenger hvad offline beskeder angår

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-02-06 13:02

ja det kan man godt.
modtageren får beskeden når han/hun logger på.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 15-02-06 13:53

Ja man kan, og så etr det gratis.

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 16-02-06 06:41

Tak for svaret emesen.