/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kender I den her side?
Fra : black_silver
Vist : 615 gange
50 point
Dato : 15-02-06 04:17

Faldt over den her side www.onbase.dk

Nogen der har prøvet? Damn - der er både dating, en fræk chat og en side ligesom Kandu...

Man skulle tro at der var dating sider nok, men ok - webkamera - det er der ikke mange der her. Måske man skulle lure lidt mere.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-02-06 07:09

tja, men det koster jo 295 at være medlem. Der er hvist næppe over 10 brugere og de 3 er admin.
men har da gemt linket.

http://www.svar.onbase.dk/ har mange gode emner, men de er stadig stort set tomme.

ja ideen er da god !

mvh. natmaden

Kommentar
Fra : black_silver

Dato : 15-02-06 16:17

Det er da gratis lige nu.

Ja, det ser ikke ud til at der er mange på onbase svar, men de er jo også nye - man skal vel starte et sted Flot design ellers.

Men de 295 kr. indebærer jo også de andre sites - så jeg synes da det er billigt, hvis man regner på det.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 16-02-06 13:05

ja det er ok. men ikke noge jeg vil betale for.
Designet er som jeg selv ville lave det.

Kommentar
Fra : natmaden