/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Fjernbetjening
Fra : jepser30
Vist : 388 gange
80 point
Dato : 14-02-06 18:44

Jeg har et kenwood musik anlæg med tilhørende fjernbetjening. Nu er fjernbetjeningen gået død, og det lader ikke til at der er nogen forhandlere i Danmark af Kenwood musik anlæg. Kan nogen hjælpe med hvor jeg kan få fat i en ny fjernbetjening til mit anlæg? Den hedder RC-A0300

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-02-06 18:51

Der findes jo en række fjernbetjeninger, der kan "indstilles"/programmeres til stort set alle anlæg.

Har du kigget på dem?

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 14-02-06 18:54

Ikke umiddelbart. Kan du ikke bruge en universalfjerbetjening ?

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 14-02-06 18:58
Kommentar
Fra : mikkelbach

Dato : 14-02-06 21:01

Undskyld, men har du tjekket om batteriet eller batterierne er flade? eller om polerne er irrede.

Kommentar
Fra : mikkelbach

Dato : 14-02-06 21:05

Hvis det ikke er batterierne, er jeg sikker på at din fjernbetjening kan repareres. Muligvis ved at kontakte en butik der forhandler Kenwood.

Annuller spørgsmålet
Fra : jepser30

Dato : 16-04-06 21:32

Jeg fik at vide fra FONA at de stadigvæk kan skaffe dele til KENWOOD anlæg og at de stort set er ene forhandlere... Jeg fandt andre forhandlere via kandu.dk, men det viste sig faktisk at jeg sparede 100 kroner ved at bruge FONA.