/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 6230i
Fra : Yumatci
Vist : 536 gange
184 point
Dato : 14-02-06 11:22

Hej en af mine venner har en nokia 6230i og vi har en bloetooth afsender til computeren. Jeg har så et java spil på computeren som har endelesen .jar men når vi sender det til hans mobil genkender den ikke formatet? nogen der ved hvorfor? nokia 6230i understøtter da java?

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 14-02-06 15:27

Det er fordi at spil og programmer til Nokia 6230i skal installeres via Nokia PC suite...

-Ole

Kommentar
Fra : lund666

Dato : 17-02-06 09:43

ole har ret, du ska først synkronisere din telefon med pc suite, så går du ind i Pc suite og vælger det der hedder Installer programmer.
pc suite er på den cdrom han fik med da han købte telefonen