/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Aldi i denne uge SAMSUNG®
Fra : Mille35
Vist : 985 gange
50 point
Dato : 14-02-06 09:03

SAMSUNG®
Ekstern Dual Layer dvd brænder
Pr stk.
599,-
16 speed på dvd, 8 speed på dvd-rw, 48 speed på cd, 32 speed på cd-rw og 8 speed på dl dvd. Inkl. Brænder software. 3 års garanti.

Er der nogen der har kendskab til denne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-02-06 09:15

Hvis du ikke har USB 2 så kan du ikke bruge den særlig godt.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-02-06 09:32

Aldis varer er udemærkede.
Den er sikkert god nok, noget ligesom denne:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=149570
Men jeg ville nu hellere købe en intern, for hvor er det lige den externe gør mere nytte:
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=159796
Og der er ingen ben i at sætte den til.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-02-06 09:32

har ikke kendskab til lige den model men kan kun sige godt om det drev jeg havde fra samsung

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 14-02-06 10:01

USB 2 ? hvad er forskel på USB 2 og USB Alm ?

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 14-02-06 10:12

Hvis du personligt mener at det er et godt køb, (hvad det er) så kød det dog, det fleste komputer har USB 2 i dag, selv dem der er over 3 år gammel.
Har selv en Medion fra ALDI snart 3 år gammel køre perfekt.

Venligst

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-02-06 10:17
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-02-06 10:22
Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 14-02-06 10:43

Tak for de gode Tip
Syndes bare nogen gange det er en Jungle at hitte rundt i

Den der Dvd skal jeg kun bruge til at mixe billeder og musik med , da jeg mener at have hørt at kvaliteten bliver en del bedere end alm Cd Rom

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 14-02-06 11:16

Det er vist sotware du har brug for

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 14-02-06 11:22

hvilken slags så ?

Accepteret svar
Fra : cat2

Modtaget 50 point
Dato : 15-02-06 13:26

Den kan du roligt købe

Aldi har også en fin service, når det gælder defekte varer : du får da bare en ny

Hvis man tænker på hvor meget man skal igennem andre steder vedr. defekte varer, har aldi en fordel her

prisen er ok . Køber du den f.eks. på nettet , ville det give problemer hvis produktet var i uorden : aldi er lige om hjørnet

Jeg købte f.eks. en bærbar : :::: fik jeg penge tilbage for da den var 3/4 år gammel + en dvd/harddisk- optager , der havde en funktionsdefekt...

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 29-03-06 11:01

Tak for svaret cat2.