/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Investeringsråd
Fra : Benja81
Vist : 817 gange
20 point
Dato : 14-02-06 00:23

Jeg er ny og vil gerne investere omkring 50.000 men ved ikke rigtig hvor jeg skal investere dem, nogen der kan give råd? Det skal helst være inden for bankverden....

Kommentar
Fra : soerenpind

Dato : 14-02-06 01:30

Det afhænger af din horisont.

Kort og lang sigt vælg aktier (vælg evt. en investeringsforening)

Høj sikkerhed: Obigationer

Lang horisont: Fast ejendom

Kommentar
Fra : soerenpind

Dato : 14-02-06 01:31

vedr. fast ejendom se eksempelvis www.mensch-partnere.dk

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-02-06 02:10

Tag en fornuftig snak med din bankrådgiver, det er vist det bedste råd jeg kan give. Sådan gør vi her i huset

Held og lykke med det.

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 14-02-06 08:46
Accepteret svar
Fra : DAF_direktoer

Modtaget 20 point
Dato : 14-02-06 09:15

Du skal være forsigtig med dine penge. Du skal være opmærksom på, at banken er en kommerciel virksomhed, og at bankrådgiveren får sin løn for at sælge bankens produkter. Du skal formulere en investeringsstrategi - uden strategi er man en håbløs amatør. Hvis det er sort tale for dig, bør du bruge et par timer på vor hjemmeside - www.shareholders.dk - det er ganske gratis. Se f.eks. under "viden om investering".

Mvh

Claus

Godkendelse af svar
Fra : Benja81

Dato : 14-02-06 09:47

Super. Tak for Hjælpen..