/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
HTML til afstemning
Fra : FrK_KrisTenSen
Vist : 813 gange
50 point
Dato : 14-02-06 00:08

Jeg har fået lavet mig en afstemning, og kunne godt bruge en GRATIS afstemning på min side. Altså en HTML-kode til at putte på min side. Jeg skal selvfølgelig selv kunne skrive spørgsmål og valgmuligheder for svar =)

På forhånd tak.

www.louise.modesider.dk

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-02-06 00:35
Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 14-02-06 00:57

Den virker desværre ikke.

Ved hvad der er galt, men ikke hvordan man retter det ..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-02-06 00:59

FrK_KrisTenSen, måske skulle du se at få lukket nogle af de 15 spørgsmål du har pt. hvoraf mange omhandler hjælp til din hjemmeside.

De fleste er besvaret rigtigt og tydeligt, men det er din feedback ikke. Så det er lidt svært at engagere sig i dine spørgsmål hvis du ikke ændre den måde du behandler vores kommentarer til dine spørgsmål.

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-02-06 01:06

Avv, den var ikke god frk. Kristensen

Jeg har nu lige selv lavet en prøve og den virker fint.

Når du er færdig med at lukke spørgsmål kan du jo fortælle hvad der er galt og så kan vi jo se om vi kan løse det.

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 14-02-06 01:07

Bentjuul.

Synes ikke jeg vil lukke et spørgsmål jeg ikke har fået 100% svar på endnu. Har fået masser af hjælp, ingen tvivl om det, men bare ikke det jeg søger.

Hvorfor så lukke dem ??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-02-06 01:19

Hmm.. jeg har lige læst et lille udpluk af dine spørgsmål og du HAR fået gode svar selv om du åbenbart har anvendt dem forkert siden det ikke virkede og gad vide om det er samme problem nu, at du ikke aner hvad du gør og så alligevel ikke er så god til at spørge som du selv skriver.
For eksempel dit USB installations spørgsmål der hører dem der vil hjælpe dig ikke mere og så går det jo i stå.

Vi vil jo gerne hjælpe - det er derfor vi er her - men vi kan kun hjælpe hvis du selv aktivt er med da du jo skal forsøge at udføre det der foreslås.

Ikke alle svar er lige gode, men du har nu været utroligt godt hjulpet og du må da kunne forstå at alle os der hjælper gerne vil have tingene afsluttet for det eneste vi reelt har ud af det er jo fornøjelsen af, at få det til, at virke - altså at hjælpe med godt resultat.

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 14-02-06 01:37

Det irritere mig at du så tror jeg er utakemmelig og ligeglad, for har altid været meget taknemmelig og husket på at lukke de spørgsmål der er besvaret. men hvad vil du have jeg skal gøre. Hvem skal have æren af at have svaret på mit spørgsmål når ingen har?

Jeg lukker spørgsmålene når de er besvaret.

At jeg så måske har glemt et, jamen det skal jeg da nok lukke nu så, men er meget sikker på at det spørgsmål heller ikke er besvaret som jeg gerne ville have det.

Annuller spørgsmålet
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 14-02-06 01:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål