/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Media Player 10
Fra : Mille35
Vist : 443 gange
100 point
Dato : 13-02-06 22:35

Windows Media Player 10 men lyden mangler når jeg sætter en Hjemmebrandt film optagelse i ,den virker fint i min alm.dvd ? Hvad går galt ? den vil gerne spille musik

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 13-02-06 22:40

Du skal have installeret den rigtige Codec

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 13-02-06 22:42

Fint,men hvordan går jeg det

Accepteret svar
Fra : Jorgen_ros

Modtaget 110 point
Dato : 13-02-06 22:44

Der var et tip for nylig, som måske kan bruges

http://www.kandu.dk/tip13588.aspx

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-06 23:03

mk:@MSITStore:C:\WINDOWS\Help\wmp10.chm::/htm/player_overview_csgz.htm

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/mp10/getmore/plugins.aspx#DVDDecoder

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 13-02-06 23:06

Jepper det virker http://www.kandu.dk/tip13588.aspx

kan jeg så osse sende film klip via mail

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 14-02-06 00:45

Tak for svaret Jorgen_ros.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-02-06 03:14

Du staver elendigt. I første omgang skriver du: Hjemmebrandt, det staves med Æ, altså Hjemmebrændt. I næste omgang svarer du: Fint,men hvordan går jeg det.

Først mangler du et mellemrum mellem Fint, og men -- derefter skriver du: hvordan gÅr jeg det.

Det hedder jo gør. Med Ø ikke Å. Hvis du ikke er i stand til at spørge og kommentere på dansk, får du heller ikke ret mange gode svar.

Jeg tror faktisk godt at du kan, men prøv lige at bevise det næste gang.

Der er jo ingen grund til at "Spille" dummere end man er.