/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
shinning.
Fra : A-Holberg
Vist : 500 gange
50 point
Dato : 13-02-06 22:00

Hvordan rengører og pudser man bedst motor, karburator og andre lignende dele, bedst mulig? skal man behandle chrom, alu. og andre metaller forskelligt.

Accepteret svar
Fra : Coliniiii

Modtaget 60 point
Dato : 13-02-06 22:31

Du skal brug børste af forskellig typer en tandbørste er velegnet til mange ting. Min M/C hjul med eger og er forkromet jeg bruger almindlig polish det beskytter godt, det flest af aluminum ting på en M/C kan gøres rent med motor rens men selfølgellig er det en gl. maskin skal man brug en masse knofedt!!

Kommentar
Fra : tullenulle

Dato : 14-02-06 16:42

hejsa.
til blanke overflader såsom aluminium, krom, rustfrit stål osv bruger jeg AUTOSOL METALPOLISH, gerne en vatpind hvis det er meget svært fremkommelige steder, ellers en gammel tandbørste.

Godkendelse af svar
Fra : A-Holberg

Dato : 15-02-06 07:50

Tak for svaret Coliniiii.

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 15-02-06 09:39

Tak for point, Jeg håber du har en god sæson!!