/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Afindstalering kort
Fra : tinah
Vist : 610 gange
300 point
Dato : 13-02-06 12:48

Min datters pc vil ikke længere "komme på nettet" og i butikken, hvor den er købt, siger de at vi skal prøve at af-indstallere kortet til den trådløse netadgang - håber det giver mening det her-
Men hvordan gør en "ikke-pc-ørn" det?
Hjælp!

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 310 point
Dato : 13-02-06 12:55

Kontrolpanel - System - Hardware - Enhedshåndtering - H. klik på netværkskortet og vælg Fjern

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-02-06 12:58

Når du genstarter computeren bagefter vil kortet blive indlæst igen.

Det kan jo også være at du har et ikon, til konfigurationen af det trådløse netværk, i proceslinien og at du får mulighed for at søge efter netværket igen (Search & Connect).

Kommentar
Fra : dk

Dato : 13-02-06 12:59

Hejsa
formoder det er XP der er installeret....
højreklik på "denne computer" >>egenskaber >>hardware >>enhedshåndtering>>
åbn netværkskort og højreklik på det net kort som er det trådløse og vælg slet
klik ok hele vejen tilbage og genstart computeren
følg guiden "har fundet ny hardware".

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-02-06 12:59

Hvis I tilfældigvis er TDC kunder kan du downloade et lille program der hedder Netsupport, som kan opsætte netværket korrekt.??

Kommentar
Fra : mikkelbach

Dato : 14-02-06 23:30

Jeg har prøvet at besvare dette spørgsmål een gang, men det er måske ikke gået i gennem.
Mit for slag va, at anvende systemgendannelse, som let gøres ved at gå til START og vælge hjælp og support. I højre kolonne linie 2 står der: fortryd ændringer, eller gendan software. klik der. Vælg her "system restore". Her vælger du gendan system som det var på et tidligere tidspunkt. Vælg en dato der markeret med FED skrif, en dato hvor du er sikker på at netværkeet virkede. Følg herefter blot vejledningen på skærmen. Dette er en mulig løsning på problemet.
PØj pøj

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-02-06 23:34

Godkendelse af svar
Fra : tinah

Dato : 15-02-06 15:42

Tak for svaret BjarneD.