/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Degulesider reklame
Fra : joniaya
Vist : 516 gange
99 point
Dato : 13-02-06 09:30

Simpelt spørgssmål:

Hvad hedder hende der holder de der skilte i den nye DGS reklame?

Hun er dælme den kæreste kvinde jeg har set i længe.

/joniaya

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-02-06 09:33

OK 'der ramte Amor's pil... det kan du sikkert (måske) få oplyst, ved at rette henvendelse til DGS

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-02-06 09:35
Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 13-02-06 09:41

Man kan roligt sige at Amors Pil ramte præcist. er bare interesseret i at vide om hun harm edvirket i andre ting eller film.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-02-06 10:35

OK! men det var ikke det du spurgte om 1'st, og det ved jeg ikke noget om (altså om hun har medvirket i andre film/reklamer)

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 13-02-06 10:49

Hej
Hvor mange Point vil du give for hendes telefonnummer

IPM

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 13-02-06 12:17

øhm, ingen. Jeg er ikke interesseret i stalke nogen som helst. Vil bare vide, om hun har været ved med film eller serier :)

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 13-02-06 12:18

Et navn er rigeligt :)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-02-06 12:48

Har du overvejet at hun kunne hedde fru *** *******?

Ak ja de drømmepiger, find dog en du ikke skal dele med hele DK.

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 13-02-06 13:04

Jeg drømmer ikke om hende. Synes bare hun er vældig charmerende, og vil derfor gerne vide om hun eventuelt er skuespiller :)

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 13-02-06 14:36

joniaya.
Jeg har også set hende før, tænker så det knager for at komme i tanke om hvor.
K_M_S

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 13-02-06 18:05

Måske du kan ende med at få svaret her

http://www.eksperten.dk/spm/687571

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 14-02-06 08:07

come on, der må da være en af jer der ved det.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-02-06 14:09

Nu har jeg set den reklame nogen gange, hvis det altså er den hvor de spiller den sang, Kloden drejer, og hvor pigen står og smider nogen skilte.

og jeg mener bestemt ikke, at det skulle være en skuespiller.

Lige til at begynde med, tænkte jeg om det kunne være Gry Johansen, der sang omtalte sang for mange år siden, men hun er vist for gammel nu, til at det kan være hende.

Og de fleste der medvirker i sådanne reklamer er faktisk ganske almindelige mennesker, der er tilmeldt et eller andet bureau, hvor reklamefirmaerne så "finder" dem de vil bruge og så tjener modellerne lidt ekstra penge ved det.

mvh dova

Annuller spørgsmålet
Fra : joniaya

Dato : 20-02-06 14:10

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål