/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Partisanertørklæde ????? hvor?
Fra : jeam
Vist : 1216 gange
41 point
Dato : 13-02-06 08:25

Hej allesammen ....

Jeg skal være klædt ud til en fest nu på lørdag og skal bruge et godt gammeldags partisanertørkæde......sådn et rigtigt Arafat-agtigt et. Men hvor får man fat i et sådant ??????

Jeanett

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 13-02-06 08:47

Jeg er helt sikker på, at du kan finde et i en genbrugsforretning.

Kommentar
Fra : jeam

Dato : 13-02-06 08:51

Ja - det ved jeg - men det vil kræve at jeg tager byen rundt - måske uden held - og jeg vil gerne købe et nyt.......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-06 08:53

etniske forretninger

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 13-02-06 09:58

En mulighed kunne være, at du ringer rundt og forhører dig.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-02-06 11:35

De rigtige har man ikke kunnet købe i mange år.

Man kunne på et tidspunkt få nogen "billige efterligninger", som dog slet ikke så "rigtige" ud og var meget mindre....men dem ´har jeg heller ikke set i flere år.

Så som foreslået prøv nogen genbrugsbutikker.....

mvh dova

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 13-02-06 13:00

I København kan du let finde sådan et. Der ligger flere butikker på Nørrebrogade

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-06 13:31

nemlig laksepote