/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Et godt webhotel?
Fra : CaPsen
Vist : 2193 gange
125 point
Dato : 12-02-06 23:13

Jeg søger et godt webhotel, hvor der samtidigt er et smart redigeringsprogram. Jeg har kigget lidt på www.b-one.dk , men jeg vil ikke bruge 580 kr. hvis det er noget lort, så håber der er nogle der kan anbefale b-one eller nogle andre.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 12-02-06 23:15

Jeg bruger B-one og har aldrig oplevet problemer, alle mine sites har en oppetid på indtil videre 100%

Deres suport er hurtig og kvalificeret, og selvbetjeningsdelen og webmail virker upåklageligt, de får mine varmeste anbefalinger

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 12-02-06 23:23

Okay, det lyder godt, hvor meget betaler du? Har du evt. et link til din side? Hvordan redigere du på den, via deres prgram eller hvad?

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 72 point
Dato : 12-02-06 23:30

Jeg bruger Dreamweaver, men der er også en webdesigner med i prisen
Et af mine sites er www.kortoververden.dk men det er nu ikke så avanceret

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 12-02-06 23:32

Jeg har selv 20 domæner hos den største udbyder (er i flere lande)
der hvor den danske stat også har sikkerhedskopier opbevaret.

Se f.eks. www.japanskedanmark.dk
som har 3.000 besøgende dagligt i snit,
den fungerer perfekt.

Har du lyst at komme videre
klik "service" - og i venste kolonne "Hjemmeside - billigt"

Mvh - SEM

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-06 23:41

Jeg er ganske tilfreds med www.web10.dk hvor der ligger flere mail en hjemmeside og der er ved at blive lagt et lille lokalforum ind.
Jeg bruger et ftp / www.chami.com/html-kit/ og dreamweaver
web10 har to typer du kan vælge i mellem, alt efter hvad du vil indstallere.

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 12-02-06 23:43

Hvilket webhotel er det SEM?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-02-06 23:53

Nu er web10 blevet nævnt, men der er også http://www.surftown.dk hvor der medfølger et hjemmesideprogram. Det er meget stabilt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-02-06 06:49

500 Mb, 9.- Pr Mnd.
De 2 Problemer, opgradering 350 til 500 Mb, og en sletning af alt, blev ordnet på et par timer på email
http://i123.dk/index.php

Kommentar
Fra : peque

Dato : 13-02-06 06:57

tja......
jeg fandt ud af da jeg selv skulle bruge et - at der var rigtig få steder i DK der understøttede .jsp - så jeg har endt med at bygge mit eget webhotel hvor jeg hoster flere hjemmesider fra .

http://www.pbj-design.dk

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 13-02-06 07:44

Det ubetinget bedste webhotel du kan få er Scannet,
www.scannet.dk

Har omkring 15 hjemmesider ligende ved dem. Har aldrig haft nogle problemer der. Og de yder en Kanon support.

Vælg dem og du er godt kørende

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-02-06 07:47

Det var ellers nogle priser, der vil noget.

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 13-02-06 08:02

Ja, det skal jeg love får, jeg vil gerne have 2000 MB, og det må ikke koste mere end 600 kr.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 13-02-06 08:12

Pris og kvalitet hænger sammen og så skal du da også tænke på din sikkerhed.

Men her er et jeg også bruger www.cliche.dk og det er billigt

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 13-02-06 09:07

Ja, men det er jo netop det B-one har, derfor ville jeg gerne høre om der var flere der har prøvet det og kan anbefale det.

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 13-02-06 12:54

Jeg stødte lige på en anden side: http://www.webhosting.dk, nogle der kender noget til den?

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 13-02-06 12:56

Jeg stødte lige på en anden side: http://www.webhosting.dk , nogle der kender noget til den?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-02-06 13:03

Ser MEGET interresant ud.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-02-06 13:33

Hvad med at kigge lidt på http://www.internetplads.dk/

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-02-06 13:34

Dette er også værd at gennemse - så man kan blive rigtigt "rundt på tasken"
- http://www.find-webhotel.dk/
- http://www.fdim.dk/default.asp

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 13-02-06 13:58

Det er surftown, hvor du får 500 MB for kr 9 mdl.
endda incl. hjemmesideprogram, + mange udvidelser, m.m.

http://clk.tradedoubler.com/click?p=16933&a=1106099&g=436430

Bare klik her, så kommer du direkte derind.

Mvh - SEM

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 13-02-06 14:17

Det er ikke nok, jeg tror jeg tager et kig på www.b-one.dk og www.webhosting.dk ,men tak for hjælpen alle sammen. I er da stadig velkommen til at finde flere eller skrive jeres affaringer.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-02-06 14:19

Frem for at selv skulle opbygge fra bunden, så ku' du jo også vælge en af flere muligheder:
f.eks Guppy http://www.freeguppy.dk/ og http://www.freeguppy.org/?lng=en
PostNuke på http://PostNuke.dk./
Kig evt i menuen ude til venstre under Online programmer -> Webprogrammer (ca. midt på siden)
http://www.micco-webdesign.dk/index.php?lng=da

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 13-02-06 14:32

Nej tak, jeg skal nok klare den!

Kommentar
Fra : iah

Dato : 13-02-06 16:23

Jeg kan bestemt anbefale http://www.servage.net/?coupon=cust13930
Kig ind på deres hjemmeside.

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 13-02-06 18:27

Er ikke specielt god til engelsk, men ellers et godt bud.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 13-02-06 19:42

Du behøver ikke at være god til engelsk, de taler og skriver dansk, du skriver bare til dem på denne adresse:

E-Mail: info@servage.net

Hvis der er noget du er i tvivl om

Og det er som sagt et supergodt "hotel"

Kommentar
Fra : iah

Dato : 13-02-06 19:50

Lige et eksempel på en mail fra Servage...

Citat
Tak for din ordre. Først vil jeg lige bekræfte at du får 14 måneder når
du betaler ét år forud.

Vedr. bank overførslen skal du være opmærksom på at det er en
udlandsoverførsel. Hvis du har mulighed for det vil jeg anbefale at
betale med kreditkort.

Go' weekend :o)

--
Best regards,
Steffan S. Fallesen

http://www.servage.net/
Servage.net Web Hosting

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-02-06 20:29

Du skal bruge surftown.dk eller cliche.dk

Bruger selv surftown her til 4 hoteller...

B-one er noget juks, med en ELENDIG kundesupport.

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 13-02-06 22:57

Kode
Du skal bruge surftown.dk eller cliche.dk

Bruger selv surftown her til 4 hoteller...

B-one er noget juks, med en ELENDIG kundesupport.
Der mener Kortoververden jo lige det modsatte!?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-02-06 23:15

Tja, det er ligesom nogen er vild med Volvo andre med Saab. Jeg tror ikke du kommer det nærmere andet end ved at prøvekører dem.!!!

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 13-02-06 23:20

Næh, du har nok ret, men gider heller ikke ovre 1100 kr. på et webhotel med 20 domæner når jeg kun har brug for et
Men hvis der er flere der har affaringer med B-one.dk vil jeg gerne høre!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-02-06 23:27

Så vælge dog B-one... Det er jo ikke en atomreaktor. Men hvis pengene er vigtige(læs:billigt) er cliche.dk svaret.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 14-02-06 08:32

Jeg har brugt webhosting meget indtil jeg begyndte at bruge .jsp ! Da de ikke ville understøtte det , lavede jeg mit eget..
MHT webhosting - ingen problemer eller lign - Meget stabilt - har aldrig været nede i de 2½år jeg brugte det - og samtidigt utrolig venlige og serviceminded mennesker - der ALTID svarer indenfor 4 timer ... Kan varmt anbefales !!!

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 14-02-06 10:35

Har du ikke et link peque?

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 15-02-06 23:12

Nu har jeg så fundet den her side: http://www.webhosting.dk/oprettilbud.php
Men jeg har jo ikke så meget forstand på det, så hvad skal jeg vælge hvis jeg vil have og hvordan man redigere på siden osv... Håber virkeligt der er nogle der kan hjælpe, jeg vil gerne kunne uploade for 5000 MB, og have 10 E-mail kontoer ellers ved jeg ikke hvad jeg skal vælge.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 15-02-06 23:54

5000 mb.... WOW så er du hvis også dækket ind for life Er der nogen dertilbyde så meget??

For 5 .- om mdr.
http://www.clichehosting.com/dk/default.asp?wid=110&sid=3
For 10.- om mdr.
http://www.clichehosting.com/dk/default.asp?wid=110&sid=4
Max 3000 mb:
http://www.clichehosting.com/dk/default.asp?wid=110&sid=6

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 16-02-06 23:13

Er der slet ikke nogle der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 17-02-06 11:59

Altså hvilket tilbehør har jeg brug for af de her ting?:
http://www.webhosting.dk/priser.php

Jeg har jo ikk brug for anti-virus og alt det der?!?!?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-02-06 16:45

Jeg bruger også B-one.
Der er blot een hage ved wedstedet, og det er at man ikke kan bruge databaser.
Ellers er det lige så godt og stabilt som andre websteder og samtidigt billigt.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-02-06 17:00

Jeg anvender www.danhost.dk Deres Business pakke indeholder mulighed for CMS selv om jeg ikke er imponeret af de versioner der er til rådighed, men der er også et en Sitebuilder til rådighed og så er der ellers mange muligheder.
Smag og behag eller behov!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-02-06 17:19

CaPsen skrev "Er der slet ikke nogle der kan hjælpe?"
> Hold da op... Læser du ikke de indlæg der kommer til dit spørgsmål. Jeg/andre brugere smider det ene link efter det andet til dig. Lige til at gå ind på... Samt en vurdering af hvilket hotel der ville være godt for dig. Vælg nu et som surftowns "starter" der har f.eks ASP/PHP/MySQL med i det billigste hotel. Det har feks. WebHosting ikke.

Du er nødt til at gøre op, hvad dit behov i et given webhotel er.!!!!!!!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-02-06 17:22

CaPsen skrev: Jeg har jo ikk brug for anti-virus og alt det der?!?!?

>Jamen, så skal du ikke vælge/købe dét. Er det iøvrigt en konstatering med alle de tankestreger og spørgsmålstegn.???

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 17-02-06 18:26

Hvor svært kan det være

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 17-02-06 23:33

Tag det roligt taliskoko det var ikke sådan ment, men er glad for jeres hjælp! Jeg mangler bare at få hjælp til hvilke bonus ting jeg skal have med her: http://www.webhosting.dk/priser.php

Jeg har jo som tidligere skrevet ikke så meget forstand på det, så hvis der var en der kunne forklare det lidt næmmere.

Håber stadigvæk at i gider at hjælpe

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-02-06 09:16

Her hopper jeg fra.
Kan du ikke finde et webhotel mellem disse meget gode foreslag, så finder du det aldrig.
Du kan oprette dig gratis hos www.frac.dk eller hos Jubii http://www.tripod.jubii.dk/
Jubii har alt, desværre også reklamer på din hjemmeside, men meget enkelt at gå til, du behøver ikke ftp.
Om du har brug for virusbeskyttelse, afhænger vel af, om du bruger mailboksen meget.
Eller du opretter et forum, eller du vil bruge betaling med kontokort og lign.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 18-02-06 09:40

Nu sætter jeg flueben, held og løkke med det CaPsen

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-02-06 10:16

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 19-02-06 20:53

Godkendelse af svar
Fra : CaPsen

Dato : 19-02-06 22:29

Tak for svaret Kortoververden.