/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Hjælp, indholdet er væk
Fra : NKSDK
Vist : 559 gange
300 point
Dato : 12-02-06 17:28

Hej alle

Lad mig først med det samme slå fast, at mit problem ikke drejer sig om popups og popup-killers.

Mit problem er, at der intet indhold vises i de små browser-vinduer, der dukker op ved forskellige handlinger på nettet. Det kan være et lille flashspil, der kører i et sådant vindue, eller det kan være indholdet i en mail, jeg tilgår i min arbejdsmailbox via web - det er således ikke bare en manglende flash-komponent, der er tale om.

I aftes umiddelbart før, jeg slukkede PC'en var der intet problem - alt lod sig gøre.

Jeg har checket alt og overalt - scripts, plugins, java ...you name it.

Jeg håber, en af jer derude kan hjælpe mig - på forhånd tak

Mvh
NKSDK

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 300 point
Dato : 12-02-06 18:14

Jeg gætter på at du også har været i Internetindstillinger, avanceret, og gendannet standarder. Ellers prøv at reparere IE med dette lille program http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm

Din Windows CD skal være i drevet, eller du skal alternativt vise programmet stien til mappe i386.

Godkendelse af svar
Fra : NKSDK

Dato : 12-02-06 19:02

Tak for svaret stl_s - du kommer helt sikkert med i min aftenbøn.

Det virker perfekt - et lækkert lille program, du der kendte

Mvh
NKSDK

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 12-02-06 19:18

Det var da godt det virkede . Tak for point.