/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
fz50
Fra : tronddk
Vist : 468 gange
50 point
Dato : 12-02-06 16:06

jeg har haft en fz i over 1 år nu og nu har jeg så fået et problem med den har lige købt en ny cylinder og fået det sat på (købte et nyt fordi den havde sat sig og slået sig løs igen og revet 2 skylle kanaler op skal lige siges at det er 45 mm jeg har på dyse 60 og det havde jeg også før ) den kan kun køre ved høje omdregninger kan ikke finde tomgang på den lige meget hvor meget jeg skruer kan kun køre med halv til hel gas hvis jeg kommer under halv går den ud og kan ikke starte før ca 10 min efter

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 25 point
Dato : 12-02-06 19:11

Det lyder som om stepel eller stempelringe er defekt eller ikke passer til cylinderen. De skal udmåles ret nøjagtigt.

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 16-04-06 18:59

Tak for svaret transor.